fredag 30. januar 2009

hvitt/rosa/creme...whatever?

Det ble ikke så lett å få frem forskjellen på bilde.. det ser mer ille ut i real life!
De koppene på ytterkanten (hjertekoppene) de er hvite.. de fire i midten er de fra ellos.. ser dere rosa/aprikos skjæret?

(Jeg sender de ikke i retur da det kostet meg bare 59kr, så det blir nok med på hytta til mine foreldre til sommern)




Skal hoppe i dusjen også løpe på jobb, mannen tok med seg barna i dag så jeg får litt egentid her på morningen..
Ha en fin dag!

13 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

Ushh ... så skuffendes det var da. Jeg ser jo tydelig forskjell på fargene her ja. Hvit kopp, aprikos kopp ... kjedelig. Hva gjør du? Bytter inn igjen eller?

Klem

Husmora sa...

Nei de der var ikke mye hvite nei. Så irriterende med sånt lureri.
Send i retur!
God helg til dere.

Lykkelita sa...

Usch, så irriterende! Sikkert mange som har gått i den felle og i og med at de var så rimelige er det nok få som sender i retur - smart triks av Ellos...
Men koppene er jo fullt brukende så de kan jo godt brukes på hytta!
Ha en herlig dag!

Hvitrose sa...

uffda..de lignet jo ikke i det hele tatt!!Dette har jeg opplevd masse ganger..virker som at de sender ut til så mange at de ikke greier å levere likt til alle..?
RING Å KLAG!!De bør jo få vite at du er missfornøyd selv om du ikke sender de i retur;)

De blir sikkert fine på hytta,fint med litt sommerting der å:)

ha en fin dag på jobben:)

Størhuset sa...

Ja de var hvertfall ikke hvite..., irriterene, send dem tilbake. sSå på dem selv så skikkelig fine ut. Ha en fin helg!

Christel - Bakketun sa...

De koppene er på vei til meg også, trodde da de skulle være hvite :(

Jaja, mulig jeg sender de med mamma på hytta jeg også da.

God helg!
klem

Sissy's Hus sa...

Haha.. Jeg må bare le jeg.. :)
Ikke akkurat hvite de der nei..

Torilpia sa...

Ikke veldig hvite de der nei .. skjønner godt at du ble skuffa jeg .. er blitt så skeptisk til å handle på postordre eller nett - når man ikke får sett varene skikkelig. Men etter ei stund prøver man på nytt og blir like skuffet igjen .. *sukk*

Du får ta dem med på hytta - trenger ikke være redde for dem i alle fall .. kan ha dem som "ute-kopper" :o)

Håper du får ei flott helg - stor klem fra meg!!

Huset på toppen sa...

Irriterende!!Godt de kan brukes på hytta da.....
Fredag og helg, er det noe bedre:)
Ønsker deg en riktig fin helg!
Klem

frk.Larsen - C design sa...

Grrrr, irriterende når folk ikke vet forskjell på hvitt å creme! Hvitt er snøhvitt, og så får man ha andre navn på de andre hvitfargene!

Fire Hjerter sa...

Nei, synes de så rosa ut.
Ring å klag så kanskje de sender deg en returlapp.

- B sa...

Oj, jeg fikk akkurat et tilbud fra Ellos om disse koppene. Og jeg vurderte faktisk å kjøpe dem.

Takk for advarselen! Forøvrig har du en riktig så fin liten blogg!

Stine sa...

Syntes aprikosfargen var nydelig jeg. Ligner på den jeg har i banneren min på bloggen :P Men skjønner godt du ble skuffet! Hvitt er hvitt, aprikos er... en frukt?