torsdag 1. januar 2009

Hus


Er zinkhusene bare julepynt? Hos meg blir de stående året rundt!

20 kommentarer:

Fjordheim sa...

Driver å oppdatterer meg litt på bloggene rundt om i kveld.
Mange koselige bilder her. Fin julefeiring hos dere.
Håper du klarer å holde noen av forsettene dine. De med mindre godtespising og mer trim sliter jeg med. Hadde gått ned noen kilo i høst, litt er kommet på igjen i løpet av julemåneden. Og enda er det ikke slutt. Skal i bryllup i morgen. Men da er det siste utskeielse på ei stund, Eller vi skal jo sitte i bilen hele søndag for å komme oss heim, så det blir nok noe godt da også.
Ja ja. Vi får nok tatt oss sammen en gang.
Ønsker deg alt godt for året 2009 :)

-Mia- sa...

De er jo kjempesøte og kan vel stå fremme hele året vel.. Jeg har jo engler fremme hele året.. :-) Ha en fin kveld! Klem-Mia

Maliva`s verden sa...

Pussig at du spør om det,har to selv som jeg vurderer å stå fremme.Tenker de er fine å ha ute på terrassen til sommeren blandt annet...med blomster og urter rundt.Ka du tro?
Klem fra malvia

Maliva`s verden sa...

Pussig at du spør om det,har to selv som jeg vurderer å stå fremme.Tenker de er fine å ha ute på terrassen til sommeren blandt annet...med blomster og urter rundt.Ka du tro?
Klem fra malvia

Maliva`s verden sa...

Pussig at du spør om det,har to selv som jeg vurderer å stå fremme.Tenker de er fine å ha ute på terrassen til sommeren blandt annet...med blomster og urter rundt.Ka du tro?
Klem fra malvia

Guttemamma sa...

Jeg skal ha husene oppe året rundt jeg og!! Vi spiser godis i kveld og vi,er jo liksom "helg" ennå...

Min lille krok i verden sa...

God nytt år, Fru Fjeldhammer :-)
Hvorfor begynne i dag med noe man likegodt kan starte på imorgen!!?
Livet er for kort til for mange nyttårsforsetter.
Min manss nyttårsforsett støtter jeg 100%: Han skal prøve å ha det like godt i 2009, som han hadde det ifjor!! :-)
Klem fra meg
PS: God tur til Linneas imorgen ;-)

Min Verden Hanne sa...

Godt nytt år og jeg synes absolutt du kan ha zinkhusene fremme. Lykke til med nyttårsforsettene :) Hanne

david santos sa...

Brilliant!!!
Congrats!!!

charm design sa...

det passer vel fremme året rundt...Gir jo så koselig lys

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Jeg har tittet inn til deg...koselig blogg du har.
Du er også velkommen til meg, å se bilder fra min nye bok Sjarmerende Gjenbruk som kommer ut i midten av januar.
Klem...Ellen

Gamlå sa...

Heisann

og NEI du zinkhusene MÅ du ha fremme over rundt. Vil også skaffe meg et par slik de er bare så stillige.

God Helg

klem fra Gamlå

Daisys home sa...

synest da det at disse zinkhusa kan brukes hele året jeg.Så deilig det må være og ha fått jula vasket og ordnet ut.Her blir den vel til over helga.Nyttårsklem

Fridashus sa...

Jeg synes de zink husene er utrolig fine - skulle gjerne hatt sånne selv:o) De passer året rundt!!

Fortsatt god kveld!

klem

charm design sa...

Hei igjen,husker ikke om jeg har svart deg før men jeg svarer gjerne en gang til,bare hyggelig det.
Den ene veggen på soverommet er desverre selv mikset ,hadde to beige farger som ikke var noe fine så blandet jeg de sammen så ble det en kjempe fin farge.Men den jeg har i loftstuen på garasjen er veldig lik og den mener jeg heter kvist.Fargen på badet heter latte.klem Heidi

Vestlykkjas kosekrok sa...

Høres ut som dere har hatt en fin jul.. riktig godt nytt år til dere.
Klem

charm design sa...

Lykke til,hvist den kvist fargen ille lingner så si i fra til meg.Så skal jeg se om jeg kan rote frem det gamle malings spannet.Men jeg er nesten 100% sikker på at det var det den het.Malingen kjøpte jeg på byggekompaniet i Askim,det var der jeg fant fargen.

moa sa...

hei..
takk for hilsen fra deg..
fått gave i dag du`a?
god helg!
klem moa

Vestlykkjas kosekrok sa...

takk skal du ha.. men du.. veit du åssen man lager så dus kant rundt bildene?

Strikkelines sa...

hehe....så morsomt...jeg tenkte akkurat på det samme da jeg nå driver å peller ned jula...de er så fine, så hos meg blir de hele året.....koselig hos deg.:)