søndag 18. januar 2009

Hjorteknagger...

I går kjørte min mann meg ned til Akersgata for at jeg skulle få stikke innom butikken TING.
Der skulle jeg se om de hadde igjen hjorteknagger som jeg lenge har ønsket meg....

Tusen takk til MinMill som gjorde meg oppmerksom på at de skulle ha slike knagger!!


Jeg er nå eier av to stykker i sølvfarge... De skal være i yttergangen når den er ferdig oppusset!!
Det var en flott butikk med mye fint, ganske så sikker på at jeg skal dit flere ganger ja...

Ha en fortsatt fin kveld...

9 kommentarer:

LillaLykke sa...

:) Disse er så kule, har en selv i sølv som jeg fikk til bursdagen i fjor. Tror nok jeg må invistere i flere etterhvert :) Ha en flott kveld!

... 4 på toppen sa...

Oi, så morsomme disse var. Er det knagger, eller skal du bare bruke de som knagger?

Klem

Anja Holt sa...

Gratulerer med vellykket kjøp og det høres ut som om du trives. Ikke snødd inne?

Daisys home sa...

Sånn har jeg også ønsket meg,i sølv.Var og spurte på Bohus sist jeg var i byen,men desverre utsolg!Men de hadde bestilt og ventet inn nye igjen.Så da håper jeg å få tak i en.Men viste ikke at de var og få i flere farger.Blir morro og se når du har fått plassert de.

mali-mo sa...

Stiiilig! Har en sånn en i hvitt jeg, i gangen. Eller...den var i gangen helt ti l byggekaoset startet. Men den skal opp igjen når veggene er på plass!

God ny uke!

Mari sa...

Kjempekule knagger! Snill mann du har :) Fortsatt god helg!

Livy sa...

De var utrolig fine!

janne - kathrine sa...

He, he - her trosser du bloggtørken til de grader ser jeg ;-)

Jepp, stilige knagger!

Annika sa...

Oi, desse var fine! Kan du fortelle meg litt meir av kva dei er laga og kor store dei er? Ser dei hadde vore supre som brusdagsgåve til min kjære pappa... Nokon plass dei kan kjøpast på nett kanskje? Eller på ein butikk elles i landet?