lørdag 31. januar 2009

Herlige muffins..





Vi har vært i bursdag til svigerfar i dag, kan dere se hvilket lag han heier på?
Joda, her er det vålènga for alle penga...
Når vi kom hjem i kveld så stakk minsten opp til bestefaren sin, (vi bor i en 2mannsbolig) og mormor forteller at når bestefar kom hjem fra butikken i dag.. (vi var ikke hjemme, var i bursdag hos svigers) så hadde det luktet så godt i hele huset så han hadde tatt seg en tur ned til oss for å snike til seg en muffins... uheldig for han så var det jo ikke noen muffins her, for de ble jo gitt bort i gave... uff uff.. fikk en snev av dårlig sammvittighet altså!! Så i morgen får jeg vel bake noen muffins til min far også!!

I morgen er det aking og diverse som står på tapeten...
Ha en fin kveld videre!!

14 kommentarer:

adale sa...

De muffinsene så gode ut!
Kos deg på aketur med ungene!
Du har en utrolig koselig blogg,
klem

Linda sa...

Hei hei, den muffinsen så jammen god ut. :o) Skulle gjerne satt tennene i en av de selv jeg. Her i byen går der bare i FFK nøkler, jenta mi på 9 har en sånn.
Ha en fortsatt god lørdag, pappan din blir nok glad når han får en muffins i morgen. :o)

Line sa...

Å de så utrolig gode ut!!
Godt å se Vålenga effekter her i LSK land.

Frk Fischer sa...

mmmm ikke vis sånt da,,her jeg tygger frukt for harde livet..ggg ..ha ha nei da du kjenner oss...sjokkis på borde ..åssen muffins var dette da???
Bare for å inf så har fia her fortalt sin lillebror at viss han skal ha lynet kake..må han spørre deg...hun lager sånn skjønner du!!!! ser på meg med spørrende øyne...for du lager ikke sånn mamma!!! ha ha så bake ferdighetene er ikke i høysete her....mmm men god på is kaker er jeg sa mannen med et smil!!! Hun husker VELDIG godt en viss lilla prinsesse kake...fra den snilleste hun veit...så der står du høyt!!!

Hespe sa...

Mmmmmmm - gode så disse ut!! Håper du koser deg i lørdagskvelden..:o)

Flott akedag til deg i morgen!

Klem

familiens Johnsens hverdag sa...

Hvor skal dere ake? Tenkte og ta med gutta ut også:D

Muffinsene så gode... ble nok en drømme svigerdatter du da;)

Tone sa...

He,he,muffinsformer med VIF logo på, den var ny for meg. Ha en fortsatt fin helg :-)

Cathrine sa...

nam nam.... tror nesten du må lage nye muffins til bestefar ja:)

Marias skriblerier sa...

De muffinsene så farlig gode ut! :)

Julie´s drømmehjørne sa...

Har du oppskriften på muffinsene? Så innmari gode ut...Og så i VIF former. Hvor kjøper du det ? Mannen er VIF gal og hele hans familie. Hadde vært gøy og bakt i sånne former en gang her og...
:-)

Living White sa...

Ahh, hvorfor fikk jeg lyst på kaker nå tror du? Ble faktisk sugen på muffins og risboller, men har jeg det? Nehhh

Anonym sa...

Hei, så kule VIF formene var! Har du kjøpt de på sjappa, eller hvor kan jeg få tak i sånne?
Hilsen Lotta

Fru Fjeldhammer sa...

Hei anonym.. vif formene er kjøpt på vif butikken ja!

Vestlykkjas kosekrok sa...

tjihi,, ja ser ikke mye tv jeg heller...setter meg heller med laptop'en.. :-) ha en fin uke. nå skal jeg på jobb igjen etter å ha vært hjemme siden onsdag med henrik.. masse å ta igjen,, peees.. ha en fin uke..!! KLEM