fredag 23. januar 2009

Fredags babbel...



Jeg ser det florerer bilder av den nye Greengate vårkolleksjonen rundt omkring i bloggverden, jeg er nok ikke den eneste som liker disse flotte servisene... det er så herlig at man kan mixe og trikse i farger... for ikke før man har begynt å samle på en ting så kommer det noe nytt!!

En ting er sikkert fra min side og det er at jeg skal ha litt av den stripete serien her vi ser på bilde... den passer jo til det meste!! Gleder meg til det kommer i butikkene!!

Jeg er hjemme med storesnuppa i da, i går var mannen hjemme og siden det er fredag så har minsten fått velge om han vil være sammen med oss eller i barnehagen.. han valgte "hjemme hos oss".. *S* Vi skal lage noen muffins kanskje, ellers blir det mye soffasitting med teppe over!

Treningen i går var bare helt herlig... gleder meg til mandag allerede.. prøver å få trent hver mandag, tirsdag og torsdag..

Ha en fin dag folkens...

8 kommentarer:

Smineset sa...

Så flink du er! Jeg begrenser meg til å tenke på at jeg bør trene... :-/

Masse fint i den nye kolleksjonen ser jeg, kan det være at farger er på vei tilbake? ;-)

Ønsker deg ei strålende helg!

Hjerterom sa...

Så flink du er å trene da!!
Skulle ønske jeg å var det :)
Vi har bare såå fint vær,å her sitter jeg...
Masse flott i green gate ja :)

Ha flott helg

Siw

-Mia- sa...

Så flink du er som får trent så mye! :-) Green Gate har mye fint! :-) Ønsker deg en god kose-dag og fin helg! Klem-Mia

Fjordheim sa...

God bedring til dere
og riktig god helg :)

BLAFREBLOGGEN sa...

Å, for en herlig fredag dette hørtes ut som. Kos deg i helgen også! Og servicet gir meg skikkelig sommestemning - det tar jeg VARMT i mot nå i denne hutrende kulda ;-)

Sissy's Hus sa...

Greengate er herlig!! :)

Flink å trene du! Er friskis og svettis dyrt?
Ikke lett å finne et treningsopplegg som passer deg.. Må bevege meg litt snart!

Carina og gutta sa...

Hei. Hvor trener du. Siden vi bor i samme kommune så kanskje det er et godt tips på lager?

Guttemamma sa...

orker snart ikke å høre mer om den treningen din ...ikke misunnelig, bare imponert!!:-), god helg!! klem