tirsdag 27. januar 2009

Farlig!


Ett tygg, og du er hekta...
nam nam.. farlig godt altså!

18 kommentarer:

Linn Camilla sa...

e så goe ut hehe namnam komme en tur på kaffe å kake jeg.

Verandasol sa...

ahhh ja dette er min favoritt is uten tvil! Danker lett ut alle andre :)

Jannicke sa...

Jeg er allerede hekta!
Knallgod is!!

Home By Virginia sa...

Mmmm Mmmm ja denne er kjempe god...!!!
Virkelig en av mine favoritter... :D

Fjordheim sa...

Er det is?
Trodde det var kjeks jeg.
Ha en god dag :)

BROCANTE sa...

Finnes det ikke en avvenningskur da - eller et behandlingssted kanskje?

Frk Fischer sa...

ÅÅÅ ikke vis meg sånn....

Christel - Bakketun sa...

Favoritten min også.... farlig farlig!

Meg, mitt og mine engler... sa...

Hm, denne har jeg ikke smakt. Tør jeg prøve?

Guttemamma sa...

har tatt opp kanelboller fra fryseren jeg...:-)

huset med det rare.. sa...

åh... er det oreokjeks jeg øyner nederst på boksen..? Hvor fås denne kjøpt? Må vurdere denne til lørdagskosen!

charm design sa...

Hvor kjøper du de gode kjeksene?er det i nærheten. Synd du ikke får vært med på blogg treff,kommer vel flere muligheter.Ha en super fin uke og kos deg med kjeksen

Lena sa...

Får vann i munnen av bare bildet, jeg....
NAMMIS!!!!!

NUSSE sa...

Jepp...denne og Mövenpick var mine store laster da jeg var gravid! Farlig godt ja!

Roselove sa...

Denne såg deilig ut!
Hvilke butikker fører denne da?
Fikk såååå lyst på :)

Vestlykkjas kosekrok sa...

Ser dere sliter med sykdom om dagen... vi også... kjedelige greier.. den isen må jeg prøve..eller kanskje ikke,, ha en fin dag! klem

Villa Luftslottet sa...

hihi, det tror jeg på...fortærte en stykk boks sjokolade-is selv igår:)
Forresten, jeg har endret adressen min, men bare følg linken rett over her:)
klem

Moderncountry sa...

Oj det så lekkert ut, is er min "medisin". Nydelig til alle årstider. Selv på vinteren.

Ha det godt!
Aina