mandag 19. januar 2009

Endelig mandag?

For en stund tilbake var jeg på et foredrag med jobben som het nemelig "endelig mandag" ..... vet ikke alltid om det passer, for akkurat i dag kunne jeg tenke meg at helgen var et par dager ekstra!!

Har senvakt i dag, ungene er sendt med pappan.. så jeg har litt tid for meg selv før jeg må gå.. eller rettere sagt... måke meg igjennom snøen!!


Pappan og mamman min var en tur på shopping på "løkka" på lørdag..*S* Mamma har blitt hekta på Lisbeth Dahl... Jeg var så heldig å få disse lysmansjettene, som egentlig er juleprodukter.. men de er så fine at her får de henge så lenge de vil!!*LOL*
Tusen takk, mamma..



I dag er det friskis og svettis igjen... gleder meg, det blir enklere for hver gang og det er deilig å ha kommet inn i en rytme.. jeg er så heldig å ha en flott arbeidskollega og venn som har "pushet" meg til å begynne..*S*

Ha en fin dag til dere alle... nyt dagen!
klem

6 kommentarer:

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Det er vel ofte slik at ein skulle ønske at søndagen hadde fleire timer... eller at helga hadde fleire dagar. ;) Men synest du er kjempeflink som har fått fast rytme på treningsenteret :) Stå på! Ja, dei lysmasjetene var kjempeflotte! :) Ha ein herlig mandag :) Godklem

charm design sa...

Nydelig med all snøen som endelig kom til Østlandet igjen........men det var litt håpløst å få kjørt ungene til skolen i dag,ble nemlig sittende igen i toppen av en bakke...men fikk noen staute karer til å dytte så gikk det bra.
Så flink du fortsatt er med treningen,man får jo bare så mye ekstra energi om kvelden.
Har du meldt deg på blogg treff for Østlandet?Ønsker deg en fin uke fru Fjellhammer.

Jeanette sa...

Hei:-) ville bare titte innom og ønske deg en god dag! var inne på en side over de "beste" norske bloggene og så deg på 88.plass! Go Girl!!
Jeanette

Anneli sa...

Så flink du er som er kommet igang med trening! Det er jo egentlig gøy, når man først kommer igang..(:

Jeg la merke til det flotte bildet som er bak lysestakene <3
Er det du som har laget det eller?
det var virkelig nydelig <3

Ha en flott kveld!
Klem <3

Guttemamma sa...

Snart helg igjen, vennen...

Minmill sa...

Hei på deg. Så i innlegget nedenfor, herlig at du fikk tak i hjorteknaggene. De er noe for seg selv. Skulle gjerne hatt dem i lilla farge hvis det finnes.
Ser du trener på Friskis og Svettis. Er det ikke herlig? Jeg har også så smått begynt å trene litt igjen etter nyttår. Ser jo at den lange juleferien har satt kose spor på kroppen min. Kose sporene bør vekk før de lette klærne kommer på.. He he. Får se om jeg klarer det.