torsdag 29. januar 2009

En smule sur...

Ja for det er jeg.. ihvertfall irritert...
Her om dagen kom pakken jeg hadde bestilt fra ellos, jeg kjøpte meg en bukse og en overdel.. så skulle jeg få 4 HVITE kopper og 4 HVITE skåler... på bilde ser de så fine så fine ut... så jeg bestemte meg for å kjøpe med ett sett til slik at jeg fikk 8 skåler og 8 kopper... I går åpnet jeg pakken, Fy altså... hva er det de kaller HVITT og fy for noen bilder som juger????... Koppene og skålene var cremefarget nå plutselig og hellet mot aprikos!!!! (bilde kommer når jeg får tatt de i dagslys..)

Skjønner ikke hvorfor, men jeg har vært sur en hel dag nå... *S* så nå skal jeg trene bort litt av surhete og håper jeg er blidere når jeg kommer hjem!! Hmm... kanskje snakk om litt PMS her? *LOL*

Ha en fin kveld alle og enhver....

12 kommentarer:

Ida sa...

ARGH! Føler med deg - jeg har kun handlet hos ellos to ganger og desverre blitt skuffet begge gangene - delvis med kjøpene - men mest med servicen! KJIPT når bilder lyger - jeg fikk en nattkjole/underkjole i strl S, som kun hadde passet dersom jeg hadde pukkelrygg og DD på frontpartiet - men selvfølgelig S rundt magen! SNODIG at den passet så bra på modellen i bladet!!

Og du.. tuuuuusen takk for kjempefin ord hos meg - begynner jo nesten å rødme her jeg sitter :-) Tusen takk :)

KLemmer

Gamlå sa...

Uff, sånn er ikke kjekt. Hadde vært drittsur jeg også, men det går over!!

En ting er jeg glad for, og det gjør deg sikkert ikke gladere men jeg tenkte også å bestille disse, MEN gjør Gamlå det nå, NEI, hun ble advart, og takker deg MASSE for det.

Håper flere kan legge ut et innlegg over kjøp de har gjort slik at andre kan bli advart.

Føler med deg!!

Medfølese klem fra Gamlå

Nina`s hjem sa...

Shit asså...har bestilt dem jeg også..men bestilte bare heldigvis 4 stk..å betaler jo ikke for de...men gur hvor kjipt. Likte de for de så så hvite å fine ut, så de virket greit til hverdags-frokost-kaffen...hm.. Irriterende, ja!

Guttemamma sa...

æsj, så kjiipt! Også så mye styr og jobb ¨å sende tilbake og...

♥LiNda♥ sa...

De har jeg bestillt å.. :S
Håper du legger ut bilder av de!
Ha en god kveld!

Anja Holt sa...

Noe så irriterende!!! Send tilbake med en stygg mail... men jeg vedder på at treningen fungerte!

mali-mo sa...

Så irriterende da! Men takk for advarselen får jjeg nå si..lurte på å bestille noe slik at jeg fikk dem jeg og, men står over nå da....

Håper humøret er raskt tilbake, og det er jeg igrunn sikker på at det er ;)

Frk Fischer sa...

Grrrrr så irr.....send en krass mail til de at de må lære seg farge koder....og krev retur med en gang på alt...

Living White sa...

Nei arg så irriterende. Jeg hadde seriøst sagt i fra, sendt dem en mail å sagt at dette er faktisk å lure folk! Men man gidder jo ikke styre med å sende det i retur heller. Selv fikk jeg pakke fra Ellos her om dagen, å 2 av de 4 tingene går rett tilbake!!!

huset med det rare.. sa...

Ååå, tusen takk for advarselen, så slipper jeg å sitte med skjegget i postkassa også! Hmm, kjipt da, de ser jo så fine ut på bildene...

Lisbeth sa...

så dritt!
da var det vist en mening med at jeg aldri komla meg til å bestille dem selv da...
ser du har hjerteserviset fra sia:)
nettopp begynt å samle på det selv,
er det mange forskjellige deler,
de har slutta å få det inn på butikken her i byen, men kunne bestille til meg da, men var jo ikke hva jeg skal begynne med eller noe..
har du noen tips?
nettside?
syns du har en veldig fin blogg;)
legger deg til lista mi om det er greit, er ny i blogglandia jeg:)

Lisbeth sa...

så kjipt du ikke får tak i flere..
men jeg mener å ha lest ett sted at noen ringte direkte til sia og fikk bestilt rett fra dem;)