torsdag 1. januar 2009

NYttårsforsetter..


Da er julen ute av huset her. Vi har ryddet og vasket halve dagen.. det er deilig, men det ble veldig glissent og tomt her.... godt det er shoppe stopp nå da?! *S*
Egentlig er jeg ganske i mot nyttårs forsetter for jeg klarer aldri å holde dem.. men nå skal jeg prøve... mindre sjokolade spising, mer trening, kjøpe mindre stæsj og interiør.. heller bruke litt mer penger på klær..(noe jeg hater å kjøpe!!)
Her er det peppes pizza på gang og litt kyllingvinger... vi starter på mandag, ikke sant!!? *LOL*
Ha en fin dag

2 kommentarer:

Drømmen om en eplehage sa...

Aldri på en Torsdag hvertfall! Fnis!

Riktig godt nytt år til deg og dine, Fru F!
Takk for gleden og jeg ser frem mot ett nytt år med deg i det.

Klem og kos

Benedicte sa...

Får håpe du ikke leser mitt siste innlegg, da hehe!
Godt å rydde ut jula!! Jeg skal begynne imorgen tidlig:) Idag var det avslapping og kinamat!

Hilsen Benedicte.