søndag 7. desember 2008

Ymse...

Her har det gått i hundre i hele dag... da mor var ganske tidlig hjemme i går.. det var kjempekoslig sammen med venninnene mine på Wallmans men kvelden blir lang når den starter tidlig.... Jeg må si at det var ikke verdt pengene sine!!! Så neste år jenter så gjør vi det litt annerledes.... ikke så jeg showet fra bordet, og maten var lattarlig!!! Så det så...


De røde julegardinene er allerede tatt ned og hengt opp på jentungens rom.. jeg klarer ikke å venne meg til de.. rød er en skarp farge som gjør mye ut av seg... jeg har satt opp ned på heimen her i dag.... bytta om på bord og skap osv... men det kom fort tilbake på sine vante plasser... mannen bare rister oppgitt på hode.... hei for en søndag!! Det er fortsatt litt rødt ved soffagruppen.


Mens i resten av huset er det hvit jul.....


Vi har jaggu vært på senteret i dag også... jeg ofret ektorpstolen min mot at mannen fikk noen nye klær istedet... disse interiørprosjektene mine har vel gått litt utover han i det siste så det er fortjent... *fnis*



Se her.. nå liker jeg meg!!
Vi skulle sette på tegnefilmen Kung fu panda her i dag... minsten begynte å hyle og ble helt hysterisk.. ville ikke at vi skulle sette den på... vi skjønte jo til slutt at han var jo livredd pandaen... *S* ( han er livredd bjørnen i det blå huset også) Det gikk bra når han fikk sitte på fanget og når filmen begynte så skjønte han jo fort at denne pandaen ikke var farlig i heletatt!!!
Nå er et film for meg og mannen..
Ha en flott kveld alle sammen!!



11 kommentarer:

Husmora sa...

Hvit jul er lekkert, delikat og stilrent.
Jeg elsker det. Her er det rød jul kun på kjøkkenet og der tåler jeg det. I stua vil jeg ikke ha det. Her er kun hvitt.

Frk Fischer sa...

Nå må jeg le litt av deg...søta. Du prøver så godt å bli litt rød julette...men det er ikke deg og det ante meg..synes det er så kos hos deg nå jeg...når vi går forbi lyser det koselig...aner noe nytt lys i vindet!!! i like! Jeg kunne nesten sagt til deg at Wallmans var bad..men var det i 04 så det kunne jo hende det var forandring..men tydelig vis ikke... Kos deg med film..frøken..Vil dere komme på middag en dag til uka?? snakkas!!

Benedicte sa...

Så koselig hos deg nå:) Ja, de mannene må vel få noe de også, hehe...er forresten endel hoderisting fra mannen her i gården også:)

Ha en fin kveld!

Hespe sa...

Så kos du har det hjemme hos deg! Selv har jeg litt mer rødt nå til jul, men elsker hvitt, og hos deg var det bare nyydelig ....

Ønsker deg en flott kommene uke!

Klem:o)

Guttemamma sa...

Skjønner skepsisen mot rødt..men til jule er det jo kosleig og!1 Har mye rødt på kjøkkenet jeg, ellers går det i hvitt, grønt og sølv! Men du har det veldig fint, må jeg si!!

Frøken (male)STRØKEN sa...

sååå flott :)

Tenkte først på mørke lilla julegardiner i stua, men de tok eg ned eter nøyaktig 2 uker.. ble ikkje fortrolig med dem, å no har eg fått de hvite opp igjen..hehe! bare måtte.. :P

å du, det e jo like før jul, sikkert helt riktig tidspunkt å unne noe ekstra til fjeldhammer-mammen da :P kanskje faller det no ekstra på deg til jul .. :-)

Corky sa...

Du har det så fint!
Liker stilen din.
Det ser jo julepyntet ut uten rødt også;)

Og Pandaen var herlig,ikkesant? =D

Strikkelines sa...

Så koselig du har det....lik adventstake jar vi også, å venter på trekk fra Ellos til å ha over mine stoler....fint ska det vær veit du.....

Helene sa...

heia!! alltid morsomt å være inne på siden din - oppdateringer hver dag og nye bilder. Men skjønner godt at mannen din blir litt svett av alle dine påfunn;) Men utrolig fint er det hos dere da!! Min jul er rød - men skal innrømme at hvitt er driit lekkert:) Kanskje neste år.. Ha en fin uke i dette omskiftelige været - veldig glad jeg er i perm og ikke må stresse ut på speilblanke veier om dagen:)

Marias skriblerier sa...

Så fin blogg du har!

-Mia- sa...

Så koselig å se at du vil følge bloggen min :-) Har du malt stuebordet ditt hvitt eller kjøpt det sånn? Har samme adventstaken som deg-synes den er så fin! :-) Klem-Mia