tirsdag 9. desember 2008

Tusen takk...

for alle søte kommentarer!! Jaggu har jeg både snille barn og en hyggelig mann... vet ikke jeg, kanskje de er redd meg?... *LOL* Her gjør vi som mor vil og ønsker slik at vi får fred i huset??? *LOL*

Stolen er fantastisk.. satt meg ned i den etter at middagen var fortært.. tok meg vel 5 minutter så SOV jeg...*S*

Ellers så vil jeg bare at dere tar dere en tur inn HIT, dette er en flott nykommer av en blogg!! Kos dere...

Ha en flott kveld... klem herfra!!

12 kommentarer:

Guttemamma sa...

Flere som har snill mann ja....heldiggris du og!! Klem fra Anette

Guttemamma sa...

Og du, hvordan klarer du å legge bare link i innlegget, ikke hele adressen...??

Guttemamma sa...

Litt ivrig her nå...,vet ikke om den er fra L-D, står ikke noe på den..,men enig at den likner på en jeg har sett fra henne!

Daisys home sa...

Ja må si at du er heldig! Det er noe på gang her i heimen også.Skal komme tilbake til det når det nærmer seg julen.Vil gjerne ha skiftet ut Godstolene på stua,så på ønskelista mi står nye sånne,i skinn.Så blir spennende.klem

Mi familia sa...

jeg ha en award til deg i blogen min! ♥ gratulerer med ny stol!

Guttemamma sa...

Hei igjen...,du hadde rett, lampen er fra Lisbeth Dahl, har saumfart esken..

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

oh lucky you som fått den flotta stolen jag önskar men inte har plass till.... GRATTIS!!

Du har blivit tilldelad Nobelpriset i Mammakunskap i min blogg, från mitt hjärta till ditt♡

Klemmer

My home is my Castle - by Kari sa...

Hei :)
Det ligger noe til deg på bloggen min ;)

Ha en fin kveld
Klem,Kari

Huset på toppen sa...

Du er heldig!! Kos deg i den stolen din!
Ha en fin torsdagskveld og en fin førjulstid!
Klem

Helle Koed sa...

Tak for kigget på din blog!:)
Den ser spændende og fin ud... Jeg kommer igen! ;)

-Mia- sa...

Så flott gave du har fått! Ha en fin førjuldag! Har lagt den koselige bloggen din til hos meg! :-) Klem-Mia

Christina sa...

Hei,
det ligger noe på siden min til deg;
Klem