tirsdag 23. desember 2008

Pause!

Tror det blir en liten pause fra meg her nå, lufta har rett og slett bare gått ut av meg! Det er ikke fordi jeg har styret og stellet rundt meg, for det trives jeg veldig godt med. Men noen ganger så sårer ord fra dine nære mer enn de aner.. og her sitter jeg med null juleglede, vil at bloggen min skal være et posetivt sted så jeg ville bare inn og ønske dere

En riktig god jul og et godt nytt år....

Jeg er tilbake når ting roer seg i hodet mitt!!

Juleklem folkens...

15 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Sender god klemmer til deg... er hjemme hele julen så tar meg gjerne en kino tur eller noe sånt:D Klem

Frk Fischer sa...

Dette var jo ikke noe godt...men skjønner!!! Håper det blir bra til slutt!!! Jule klem fra meg!!!

A home far away sa...

Ha en underbar julafton och njut av god mat:-

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

Kram Gunilla i Singapore

Fjordheim sa...

Ja det er vel slik at det er de nærmeste en blir meste såret av. Hva andre gjør og sier betyr ikke så mye.
Håper du snart kommer sterkt tilbake.
Ønsker deg og dine en riktig god og fredfull julehøytid :)

Anne sa...

En god jul og godt nytt år ønsker jeg deg. Over skyene er alltid himmelen blå:)

Jeanette sa...

Da vil jeg gjerne sende deg mange juleklemmer! og ønske deg og dine en riktig god jul :-) Jeanette

Sissy's Hus sa...

Mange gode klemmer til deg! Skjønner deg kjempe godt jeg...

God jul!
Stooor klem
Christina

-Mia- sa...

Ønsker deg en god jul, og håper ting blir bedre fort! Har noe til deg på bloggen min! :-) Klem-Mia

supermom sa...

skrev i boksen din her nede, men god jul til deg og dine :)

Husmora sa...

Næmmen, ååå, hvorfor må mennesker såre?!!!
Håper det ordner seg og at julen blir alt den skal være for dere.
Masse klemmer til deg oversendes.

HildeS. sa...

Vil ønskje deg og dine ei fin og koseleg julehelg:)
Klem H.

Lena sa...

Kjære venn!
Jeg ønsker deg og dine en riktig GOD JUL - måtte den bli fredfull og fin! Full av latter og glede, god mat & drikke, en og annen Centersjokkis - og hyggelig samvær med de nære og kjære! Senk skuldrene og nyt roen om du kan!
Klemmer i fleng herfra.

Carina og gutta sa...

God Jul til deg og din familie. Hmmm håper ikke pausen er så lang, koselig å titte innom bloggen din jevnlig.

Kos dere samme. Klem

Hilde sa...

Næmmen så trist da, håper du alikevel koser deg med familien din i jula og nyter det å ha fri sammen!

Klem

Linetoppen. sa...

Sender deg mange julehilsener og håper du har en fin jul!

Koselig blogg! Veldig koselig spisestue!

Hilsen Linetoppen.