søndag 14. desember 2008

Juletre

I dag blir det en tur hit...


for å kjøpe dette...



Ikke ferdig pyntet da, for det klarer vi selv... vi kjøpte tre på plantasjen i fjor også og ble ganske fornøyde. De andre årene har vi kjøpt på en bensinstasjon her hjemme til blodpris og ikke vært så fornøyde!!

Jeg får se om jeg klarer å sy en matte til å ha under treet.. jeg vil at det skal være i naturlinfarge.. men spørs om jeg klarer det altså!!

Senere i dag er det bursdagsfest, en flott "stor" gutt fyller 9 år i morgen.. vi gleder oss!! det er nevøen min og en av heltene til mine barn..*LOL*

Vi må også få tid til en aketur i dag.... også hadde jeg tenkt meg ut for å kjøpe noen julepresanger til barna, fikk noen tips i går i butikken... tror de ønsket seg alt!! *S*

Ha en flott dag!!

9 kommentarer:

Frk Fischer sa...

Ta med et til meg og a....kjøpte tree der i fjord vi og...veldig fornøyd..skal ha bitte litte tree..

Kos dere da....jeg sitter på jobben og taster inn alt vi har telt...det er MYYYYYYE!!! skal til mormor å feire i dag vi og!!! Kjøpe jule gaver må bli til uka...har ønsket meg bergans boble jakke( av thor da)....så får se om nissen er snill i år og...eller jeg!!! Trolla mine er hjemme med gubben...

Carpe Diem sa...

Vi har kjøpt tre på plantasjen i mange år, og eg er kjempefornøgd. Flotte tre.
Mannen er og fornøgd, for eg brukar ikkje så lang tid til å plukke ut eit tre, knis.

Lykke til med trekjøpet:)

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Då har vi samma planer idag ;)

ônskar dig en toppen 3:e advent

Klemmer

villemo sa...

Men jeg trodde ikke man fikk se på trærne der - eller gjør man det nå?

Tulip sa...

Tre ja, det er snart tida for å kjøpe det. Overlater det til mannen, for de gangene jeg har kjøpt har det vært altfor stort...selv om jeg egentlig liker å ha lite tre...
har det noe med mitt øyemål å gjøre??


Kos deg videre denne søndagen

Guttemamma sa...

Lukten når treet kommer i hus...,da er det jul!!KLem

Living White sa...

Jeg har hatt kunstig tre jeg, var på butikken i går å så en suuuuperfin gran, jeg fikk kjempelyst å ta det med meg hjem. Det er noe annet med ekte vare for å si det slik. Ikke spør meg hvorfor jeg ikke har ekte tre. Kanskje jeg skal begynne med det fra neste jul....

Jeg har utrolig lyst å sette opp juletreet nå, pynte og ordne men jeg får ikke gjort så mye her. I morgen kommer dem å tar bilder i huset å da skal alt være uten snev av noe...adventstjernene må nok vekk og all girlanderen jeg har klart å skaffe til veie....
MEN etter dem har dratt, da kan jeg dra frem 10 juletrær omså!!!!!

Living White sa...

Jeg har hatt kunstig tre jeg, var på butikken i går å så en suuuuperfin gran, jeg fikk kjempelyst å ta det med meg hjem. Det er noe annet med ekte vare for å si det slik. Ikke spør meg hvorfor jeg ikke har ekte tre. Kanskje jeg skal begynne med det fra neste jul....

Jeg har utrolig lyst å sette opp juletreet nå, pynte og ordne men jeg får ikke gjort så mye her. I morgen kommer dem å tar bilder i huset å da skal alt være uten snev av noe...adventstjernene må nok vekk og all girlanderen jeg har klart å skaffe til veie....
MEN etter dem har dratt, da kan jeg dra frem 10 juletrær omså!!!!!

Husmora sa...

Heldiggris. Jeg skal ut og handle juletre i morgen tenker jeg. Tester ut plantasjen sitt vi og. DET ER JO HALV PRIS AV HVA DE TAR DE ANDRE STEDENE HER I BYEN.
500 pleier jeg å betale for juletre og er sjelden fornøyd. Så da blir det Plantasjen, den kom hit i sommer.
Ha en herlig kveld.