lørdag 6. desember 2008

Julebord...


Jepp, hit skal jeg i kveld... føler meg egentlig som en skikkelig oldis, dette er liksom et slikt sted foreldrene mine går!! *S* Men nå er det min tur og ja eldre har jeg blitt og eldre skal jeg bli....
Det er girls night out i dag... vi er ti jenter som skal hygge oss... hva tror dere problemet er? Jo, hva farsken skal man ha på seg... evigmas hver gang!!!
Da er det største zinkhuset pakket inn som julepresang, håper den heldige setter pris på det...*S*
Ha en flott dag, alle sammen... kos dere og nyt sneen!!
klem klem

6 kommentarer:

simmas hus sa...

Kos dere masse! Ha en kjempefin kveld!
Klem

Fjordheim sa...

Ha en flott kveld, Kos deg :)
Det var koselig med snø i Oslo. Men fy så kaldt det er der når det blåser litt.
Håper du får en god søndag :)

Ida sa...

Hurra! Koooose deg masse! Er ganske så misunnelig på dem som kan kaste seg over julebordene og all den gode maten, drikken og stemningen det medfører! Ikke helt det samme når man kommer vaggende som en strandet hval ;-) Igjen.. ha en fortreffelig kveld! Klem

Livy sa...

Kos deg suuuupermye i kveld!

Fam.Sandnes sa...

Håper at du hadde ein fin kveld i går...kjekt å få luft under vingane...;) kjenne til problemet med kva ein skal ha på ja...hihi....sikker på du fann noko fint til slutt!

Ønsker deg ein super fin 2. søndag i advent :)

Klem

Villa Luftslottet sa...

Så morsomt, det var sikkert en super kveld:)
Håper søndagen er like fin;)
klem