søndag 28. desember 2008

I`m in Loooovvve.....igjen!


Slik ser julegaven min ut... og nå henger den oppe!!


Jeg bare ELSKER den.... *nikker febrilsk på hode*




Her skjer det ikke mye kreativt om dagen, det er mye snop spising og tv titting! Jeg har vært så heldig å fått et par timer for meg selv i dag mens mann og barn har stått på ski sammen med svigers... jeg har ryddet og vaskt litt, er jeg ikke heldig!? (skulle vel trengt litt trim og frisk luft jeg og.. men ja i morgen...)Det ser ikke ut her.. det er LEKER overalt!!! Rene Toys`r`us`en her....

Mannen har leid en film her i dag og.. blir snart firkanta i øya her, *blunker* ... tenk dere trill rund kropp og firkanta øyer.. nei gosh.. januar blir en mager mnd! *LOL*

klem klem

26 kommentarer:

Vestlykkja's kosekrok sa...

Det er baaare å komme på kaffe!!! men uten knotter for plutselig så skifter du mening igjen vettu :-) he-he :-) jeg prøver å leite opp en nettside jeg kan bestille det på.. lisbeth dahl hadde mange søte.. så igjennom katalogen her i stad.. er bare sååå mye fint der..

En hvit drøm sa...

Lekkert ble det:)

Klem

Vestlykkja's kosekrok sa...

Så fiint det ble :-)

-Mia- sa...

Så flott det ble med den på plass!! Vi har kost oss i Dyreparken i hele dag, og fått spist opp resten av kakene fra igår! ;-) Ha en fin kveld! Klem-Mia

familiens Johnsens hverdag sa...

Det var en rå stilig lyse krone..Snill mann og barn du har..selv om du plukket den ut selv da;) Hvor fikk du kjøpt den? Ses imorra:D

Anonym sa...

Hei jeg er spent,hva skjedde med karbokuren du var så godt i gang med??Du må begynne med noe med HOLD i..Noe sunt.

KJEMPEFIN lampe.

Fru Fjeldhammer sa...

Til anonym..(som sikkert kjenner meg *S*) den gikk rett til dundas den som all slankekurer jeg begynner med...*LOL*

Marias skriblerier sa...

Lekker, lekker, lekker!!! SÅnn vil jeg også ha!!! :D

Strikkelines sa...

hu hei hvor det går....nå flira æ godt...har det sånn æ å...sjå ka fint det bei me ny lampe og greier...flott...kommer immom igjen....

aase sa...

Rålekker lampe du fikk ja!!!! God smak!!!!

Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår!!!

Lena sa...

Wow - uberkul og ufattelig stilig lampe!!!! Den passet jo helt perfekt hjemme hos dere!

Her er vi på tur ut til Ikea - mor skal kjøpe stoff... Skal forsøke meg på å sy liftgardiner. En vakker vårdag før jul... Hehe.

ceciliegrut sa...

For en flott julegave! Den var bare DØDSLEKKER!

Smineset sa...

Flott lysekrone! Heldig du! ;-)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

DET var ein utrulig flott julegave!! :) Elsker lysekroner :) Denne var artig med skjermen utenpå :) Ønsker deg ei herlig romjul :) Godklem :)

Fire Hjerter sa...

Så flott den var. Både moderne og nostalgisk.

Kine sa...

Driiiiitlekker!!Skjønner at du er in love ja hehe...HELE 2009 blir mager her,nå er d like før vi triller-på flat mark!
Ha en fortsatt god romjul;)

Min Verden Hanne sa...

Den er nydelig (fortsatt). Ennå lekrere i sitt rette miljø. Gratulerer så mye! Fortsatt god jul. Hanne

Anne sa...

Kjempefin lampe, fy fillern:) Det ble lekkert. Ha en fin dag. Ps ofte er det slik at vi damer er hjemme og rydder og vasker mens mannen er ute med barna. Men, det er litt deilig med husarbeid når man er alene i huset:) Da går alt så mye fortere:)

Fam.Sandnes sa...

Flott lampe :)
Her har det også berre vore skikkeleg avslapping med mykje god mat, kaker og sofakos. har sett nokre filmar, men også fått tid til å gått litt tur med veslebror i vogna.

Ønskjer deg framleis ei god julefeiring:)

Klem

Frøken (male)STRØKEN sa...

Den e dritfiiin! Eg har no lignende på butikken, men med sort skjerm.. å e veldig redd den havner på soverommet når vi begynner å pusse opp på nyåret :P

Ligger en award til deg på sia mi førresten :)

goklem!!

Cathrine sa...

så herlig..:) vakkert

Huset på kollen sa...

Rett og slett lekker lampe, passet veldig bra i rommet. Skjønner du er fornøyd, digg følelse ;)

Lotta sa...

Vakker lampe!!!.Drømmer om en slik en selv:).

Helene sa...

Driiit lekker lampe - skal selv ha en over spisebordet og denne falt virkelig i smak. Kanskje jeg hermer litt;) Godt nytt år til deg og dine - kos dere masse!!!

Dilldall-Nina sa...

Det var jo bare en fantastisk lampe. Mon Dieu!

Lima sa...

Å ja, den lampen har jeg kikket på jeg også. Den er bare SÅÅÅÅÅ lekker!!! Skjønner godt at du er fornøyd :)
Og så fint du har det ellers også.