torsdag 18. desember 2008

Header!

Se her på den flotte nye headern min... den er laget av Lena Tusen takk for at du tok deg tid, dette hadde jeg aldri klart alene!!

Jeg liker den kjempeflott.. den passer godt inn her!!
I dag skulle vi egentlig vært på juletrefest, men vi måtte bakke ut... vi rekker ikke alt, i går var det avslutning sfo.. i morgen skal vi få bake gjester, på lørdag er det grøtlunsj hos venner, på søndag fyller Herr Fjeldhammer år... så er sammenkomst hos foreldrene mine på mandag... så tror jeg jaggu treet må pyntes på tirsdag... så må jeg puste litt!!!
Nå endelig skjønner jeg hva pappan min mente når jeg var liten.. han gledet seg alltid til første juledag......
Ha en fin kveld...

18 kommentarer:

Lena sa...

Nå ble jeg glad - så fint at du likte den!
Jasså, bakegjester??? Hihi...
Men fra spøk til alvor, jeg skjønner også hvorfor alle gleder seg til romjulen! Pjuh - for et skjema man skal igjennom! Ikke rart man er pumpa når julekvelden endelig kommer og man sitter heeelt utslått etter at et pakkehav er pakket opp...

-Mia- sa...

Så flott header! :-) Klem

My home is my Castle - by Kari sa...

Så flott den var :)

Klem,Kari

Frk Fischer sa...

Den var rå flott...passet bar liksom...gleder meg til i morgen jeg...men phu for et skjema du har....lufta kommer til å "gå" ut av deg på julaften...sho ho!!! kos med 1. jule dag, så jeg skjønner hva pappan din mener...

Ida sa...

ojoj.. tettpakket program må jeg si :-) Lurt å prioritere litt !

Grattis med ny header - den var NYDELIG! Lena er jammen flink!

Kose dere masse - selvom dere har det travelt - så ser det virkelig også ut som om det er mest hyggelige aktiviteter som tar opp tiden :)

Klemmer i massevis!

Min verden sa...

Nei nå alså, her er det lenge siden jeg var og jeg ser at ingen ting har endret seg. Fru Fjeldhammer er i kaos og hun henger i stroppen for å tilfredstille både seg selv og andre *klem* i tilfellet du trengte en og husk å puste! Lykke til med alt og headeren din er veldig - veldig fin! Heldiggris *misunnelig* Hanne

Fjordheim sa...

Så fin den headeren er.
Har er vi nå inne i en periode uten noen former for juleavslutninger. MEn det varer vel bare til det kommer barnebarn, for da får vi vel lov til å bli med litt igjen.
Håper du holder ut til 1. juledag da.
Ha ei god helg med alt den skal inneholde ;)

Min verden sa...

haha - og jeg var nær på å gjøre det samme med den ene. En sink lykt som er dødsfin :) Natta - trallallalla la! Hanne

-Mia- sa...

Det er det som er så greit med et soverom og et lekerom, for på lekerommet er det plass til både spiderman, cars, barbie, my little pony og alt annet ;-) Det kan være jeg håper for mye, og at barnas leker tar over, men når vi får større hus er planen å ha hvert sitt rom til å sove på, som jeg skal holde i duse farger.. -og et lekerom.. :-) Ha en fin dag!

... 4 på toppen sa...

Helt nyyyydelig ny header du har fått deg. Jeg har lurt lenge på hvordan man klarer å lage slike fine, tøffe, personlige overskrifter, hm ... må kanskje spørre noen jeg også?

Klem og fortsatt god førjulstress!

charm design sa...

Det ble kjempe fint.Du for et program du har frem til jul.Men det hørtes jo veldig koselig ut også da.
Jeg ønsker deg og din familie en kjempe fin jul.klem Heidi

Livy sa...

så flott header!

Fam.Sandnes sa...

Flott headding:)
Prøv dette programmet og eg kan garantere deg at du også kan lage slikt:)
http://www.picnik.com/app#/home/welcome
Kjenner meg godt att i timeplanen din og eg også gler meg til 1.juledag. Vi rekk ikkje over alt og kanskje hadde det vore ein ide for skule og barnehage og legge noko av festane til januar ???:)
Det eg synest tar tid er å kome på kva ein skal kjøpe i gaver...spesielt til dei som har alt :)
No er eg snart i hamn, men julekorta må vi ta i helga.
Ønskjer deg ei deilig helg!!!

Klem

mali-mo sa...

Kjempefin header, og så fint av Lena å hjelpe deg!

Hørtes ut somom du har nok å henge fingrene i med de neste dagene ;) Hehe ;) God førjulstid!

Huset på toppen sa...

Gratulerer med ny header, den er flott:-)
Ha en fin helg i førjuls stria:-)

Minime sa...

Du følte at du trengte å fornye deg litt siden du endra headeren? Fin, den. Har juleferien begynt hos dere? Ha en fin søndag.

Drømmen om en eplehage sa...

Kjempefin header!

Bare innom for å ønske deg og dine en fin søndag. Ser du har fullt opp om dagen, husk å trekke pusten ;)

Klem

Minime sa...

Jeg jobber best under press så jeg tror at jeg er ferdig onsdag formiddag, julaften. Da er det jul hos oss.