søndag 21. desember 2008

Endelig!!







Gratulerer med dagen i dag,


min kjære snille mann!!


(Håper du har hatt en fin dag...)




Først nå fikk jeg satt meg ned i soffan for å puste, det har gått i ett i hele dag....


Snakk om å stå på kjøkkene, i dag har det blitt bakt sjokoladekake, klin kokos kuler, havrekuler, marsipan (dyppet i sjokolade) hjemmelaget pizza.....




Hyggelig besøk har vi hatt også!


Blir noen bilder i morgen, men akkurat nå skal jeg bare titte rundt på deres blogger!!


Ha en fin kveld folkens...

7 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Flinke dame:D Kan ikke du linke til noen av oppskriftene da:)

Grautlerer med dagen til din kjære mann:D

Frøken Englefjes sa...

Ville bare ønske deg en deilig juletid og takke for alt det fine du har delt med oss andre bloggere i året som har gått. Håper vi fortsatt holder kontakten i året som kommer kjære bloggvenn!

Frk Fischer sa...

Det var sååååå koselig og så MYE godt atte...lille mann lå en halv meter over madrassen i går kveld!!!! hils beste far det..ha ah!!

... 4 på toppen sa...

Jøss, har Fjeldhammer mannen bursdag på samme dag som meg. Hils så mye fra meg og gratulerer med dagen.

Klem og god jul til dere alle 4

Smineset sa...

Det må jeg si! Du har virkelig stått på!

Ønkser deg å dine ei riktig god jul ;-)

Fam.Sandnes sa...

Ønskjer deg ei fantastisk jul :)

Gratulerer med dagen til din kjære husbonde.
Kos dykk i kveld :)

Klem

-Mia- sa...

Så flink du har vært! Heldig er mannen din! God jul til dere! :-) Klem-Mia