onsdag 3. desember 2008

Enda mer...

Det ble også kjøpt litt mer hos Boligfryd, som dette zinkhuset her... nå har jeg et hvitt og et i zink, og flere på vei!!! (strandlykke har fått en bestilling fra meg og..*S*) Jeg bare elsker disse små husene...



Var så heldig å få denne herlige søte glass telysestaken av Mona på boligfryd på kjøpet, det er jo helt utrolig bra service!!



Her er skapet med glassknotter... bildene kan forstørres om du klikker på dem, da ser du detaljene lettere!



Her er skapet med de nye knottene... det er finere "live"

Nå skal mannen ha pc for å se på fotball, så jeg får vel gjøre noe fornuftig her!!

Ha en flott kveld, folkens....

5 kommentarer:

Gamlå sa...

Ho Ho hooooooooooooo ho hooo

Sier Gamlå som er innom en tur!!

Skapet ditt er flott både med og uten krystall knottene:).

Ja, tenker nok at Fru Fjeldhammer har kjøpt seg flere av disse flotte husene. Liker dem veldig godt selv, jeg!! Så jeg forstår deg godt:)

klem fra Gamlå

PS. du sitter vel og syr nå som mannen har PC og det er ro i heimen:)

My home is my Castle - by Kari sa...

Å så flott det ble, selv om jeg synes det var fint med glassknottene og jeg ;)

Klem,Kari

Lykkehuset sa...

Så fint skapet ble, og så nydelig lyshus:-) Boligfryd er tingen;-)
Yes, koselig med jula for disse
som er store å:-) Klem

mali-mo sa...

Flotte krystallknotter du har fått tak i! Og kjempesøtt sinkhus...går og vurderer et jeg også;)

Living White sa...

Hei, ja her skjer det masse om dagen, håper på mange positive flotte ting fremover jeg:)

Ja det er samme Petter som der...som her:)