lørdag 27. desember 2008

Den store byttedagen....


Denne lysekronene har jeg lenge gått og ønsket meg... siden jeg allerede har lysekrone over spisestuen så har ikke det vært noen førstepri... min snille mann som allerede hadde gitt meg en stol i julegave.. noe jeg også ønsket meg... (ja jeg ønsker meg mye jeg!!!) prøvde da å oppspore denne lysekronen til meg... men han fant en hvit/creme aktig en.. fin, men ikke helt hva jeg hadde lyst på...



Så i dag har vi vært å bytta på Zanz... jeg satte meg på en liste fordi de trodde den skulle komme inn igjen i februar engang!! MEN, mens jeg gikk der og tittet så falt jeg pladask for.....


DENNE lysekronen.. (mannen også) så vi kom hjem med denne istede!!

I morgen skal den henges opp og jeg gleder meg som en unge!!!
Så det ble.... "Det er aldri så galt, at det ikke er godt for noe"
Nå skal det snurres film her
Kos dere!!




19 kommentarer:

-Mia- sa...

Det var en annerledes og flott lysekrone!! :-) Gøy å finne noe man er 100% fornøyd med! :-)

Guttemamma sa...

Så utrolig fin ,den er jegsikker på at du blir superfornøyd med!! Og godt at din kjære hadde litt igjen å rutte med...klem

familiens Johnsens hverdag sa...

Den var flott.. Snill mann du har:D Kos dere videre:D

En hvit drøm sa...

Takk for hyggelig melding på den nye bloggen min:-)
Den lysekronen har jeg spurt etter hos Zanz også, men jeg endte også opp med en annen da jeg ikke klarte vente til februar. Flott den du endte opp med også da, gleder meg til bilder.

Benedicte sa...

Den der er rålekker! Liker den jeg, også. Perfekt kombi mellom shabby og moderne:)

Ha en fin kveld!

Maliva`s verden sa...

Grattis med lekker lysekrone..Får ta meg en tur på Zanz jeg også.Vet du når salget deres starter?
klem fra maliva

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelig lysekrone :)
Har sett på den jeg og ;)
Jeg fikk lysekrone til bursdagen min og er kjempefornøyd med den :)
Skal se om jeg får lagt ut ett bilde snart...

Klem,Kari

Min Verden Hanne sa...

Gratulerer så mye med en lampe du liker! Det er så morsomt når man finner noe nytt som man blir glad av å se på. Jeg har fotoapparatet med meg i sengen ;) Fortsatt god jul. Hanne

charm design sa...

Så flott at du fikk byttet.Den dere har valgt er kjempe fin.Har sett på den flere ganger,er helt sikker på ar du blir forøyd.Gleder meg til å se bilde....

charm design sa...

var det noe salg på zanz når dere var der?

Frk Fischer sa...

ÅÅÅÅ den blir jo bærre uber fin....blanding av nye og gammel stil det jo...kommer til å passe såååå fint inn i stua di..

Mitt hjem, Anita sa...

Kjempeflott lysekrone:)grattis!! Fortsatt god helg. Anita

irina /Alex sa...

Den var lekker !! hadde en svart i fjor men såsolgte jeg den og nå angrer jeg ...hmmmpf typisk !!!
Takk for råkoslige kommentarer og beklager at jeg ikke har vært her på en stund men har lest meg bak nå 1!!

Ha en fortsatt herlig jul :)

klem

Drømmen om en eplehage sa...

Kjempefin!
Tror jeg vet hvilken stol du fikk deg også... ;)

Håper dere har ei fin julehøytid!
Juleklem fra meg

Bo med barn sa...

Ønsker deg en flott romjul, kjære Fru Fjeldhammer:) Ble lysekrona bra..?

Juleklem fra meg:)

Anne sa...

Ah, ja den er råfin, fortsatt god romjul:) Alltid spennende med nye ting til huset, skjønner du gleder deg til å få den opp. Klarer du virkelig til å vente til i morgen? thihi..

Vestlykkja's kosekrok sa...

hei og hopp... så fin heading du har fått deg... :-) jeg og vil... :-) lysekrona- ja begge to var nydelige.. jeg skal kjøpe meg en til som jeg skal ha på soverommet!!! du, hvor kjøpte du de glass-knottene du satte på det skapet som du malte? ønsker meg til noen gamle skapdører på soverommet.. :-) ellers får dere ha en god jul videre.. vi feiret hos mamma og pappa i år.. :-)

Vestlykkja's kosekrok sa...

vet du forresten hva nettbutikken på den interiørbutikken på skjetten har for en adresse?? har reint glemt det jeg..

Line sa...

Hei. Det var en fin lampe. Hvilket merke er det? Evt. design?

Mvh Line
linest@online.no