tirsdag 2. desember 2008

Byttet allerede!!

Som dere kanskje skjønner så er jeg en dame som skifter mening før jeg får snudd meg... interiøret forandrer seg annenhver dag.. og en ting jeg likte i går.. kan hende jeg ikke liker i dag!! *LOL*



Som dere husker i tidligere innlegg så malte jeg et furuskap og satte i 18 glassknotter... de "ruget" hele skapet... etterhvert så syntes jeg det ble litt "mye".. så nå har jeg byttet de ut med...


Enkle hvite knotter fra ikea... Nå sliter ikke skapet på øynene liksom.. selv om det ligger knotter for 450kr i skuffen...

Ja det er lov å riste på hode av meg... men sånn er jeg nå bare!!

klem klem...





18 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Hehe...
Du er ikke alene.. Har det sånn noen ganger jeg og ;)

Så fint det ble.
Klem,Kari

Kaos sa...

Det er godt det er mulig å forandre sin mening da.. :) tenk så kjedelig det hadde vært ellers? Ingen forandring... ingenting nytt...

Holder på sånn jeg også...mannen bare ler og rister på hodet av meg ;)

Kommoden er forresten kjemepfin!

Alex sa...

Bra vi er flere ;) klem

happy in pink sa...

ja...kjenner meg igjen på det ja... syns knottene var fine både før etter, men kanskje litt mer diskret de nyeste...

klem...

Villa Luftslottet sa...

He he, som Kari, så sier jeg også, du er ikke alene...men jeg må si jeg syns det var finere slik du har gjort det nå. Noen ganger må man gå litt frem og tilbake:) Glassknottene hadde sikkert vært drit lekre på et baderomsskap, ja bestemt...ser det for meg altså:)
Litt artig å bytte litt hist og pist også da, tenkså kjedelig hvis ikke..hihi

Nr. 5 sa...

Heisann
Hehe, kjenner meg igjen. Syns den ble fin, litt lettere å se på nå ja. Men de knottene kan komme godt med til andre ting senere da, alltid godt å ha :)

Frk. Mille sa...

Er ikke alltid det dyre som er det fineste. Det ble veldig fint med de hvite knottene fra IKEA.

Klem Frk Mille

frk.Larsen sa...

Rett valg!
Var mye finere med de enkle knottene. :)
Verdt tiden d tok deg å skru av og på "ørt og førti" knotter.. Hehe.. ;)

Drømmen om en eplehage sa...

Helt logisk spør du meg! hehehe!

Ha ei fin uke da du:)
Klem

Ingrid sa...

Jeg synes glassknottene var finest jeg da.. men når du hadde de skiltene på midten, så ble det kanskje litt mye med dem. Du finner sikkert et annet sted å bruke dem..! Kos deg med førjulstida! :)

Siren sa...

Da er vi ganske like jeg og du...driver også på å bytter og skifter rundt omkring! :)
Kommoden din ble kjempefin...likte veldig godt de småe skiltene du har satt på...de er så stilig!
Tusen takk for kommentar inne på siden min, ja du vet vel selv hvor hyggelig det er når noen gir et lite vink om at de har vært innom!
:)

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Det er gjenkjennelig problematikk.... forandring fryder.
Du er velkommen til å besøke min adventskalenderblogg.
Klem...Ellen

Lena sa...

Du, altså! Jeg må le litt av deg!
Skapet ble kanskje finere nå? Det enkle er ofte det beste? Du får selge knottene dine, eller pakke dem inn til deg selv i julegave!!!

charm design sa...

he he ja sånn har jeg det også,det er det man kaller interiør idioter...
Men skapet ble mye finere nå,de numrene kom så mye bedre frem.De glass knottene tok sikkert oppmerksomheten bort fra nr skiltene.Ha en fin vinter dag.

moa sa...

du assa :0)
..men som du vet- forandring fryder, og du er nok ikke alene om å forandre mening!
det viktigste er jo ar man blir fornøyd!
ha en super dag!
moa

Hvitrose sa...

ja,jeg kjøpte å de knottene til skatollet mitt,men det ble litt vel ja...må finne noen mindre tror jeg:)

Det ble litt roligere med de små,men du har no knottene nå da så du kan skifte mening igjen når du måtte ønske;)

klem

Corky sa...

Hehe...godt det er fler av oss!
De andre knottene kan du jo f.eks skru fast i en planke og lage en knaggerekke av...?

Kommoden var forresten veldig fin.

Anette sa...

Heisann! :-)

Ja, det er ofte slik at man må prøve ut en del ting før man finner noe som funker. Enig i at det var finere med de som var litt mindre.