onsdag 19. november 2008


Tusen takk for koselig award, den har jeg fått fra denne damen!

Jeg sender den videre til alle som er innom siden min!!

I dag er skrekkens dag... først var jentungen hos tannpleiern... det gikk bra...

MEN nå snart skal jeg til en tannlegespesialist... sitter og skjelver mens jeg skriver... ikke vet jeg hva som skjer i dag.. om han bare skal sjekke "gebbise" eller om han skal operere ut tenner i dag.. skal han bare sjekke tannkjøtte?... føler meg lite forbredt her altså!! Ikke kult for ei som har tannlegeskrekk dette,, gosh!! Heldigvis har jeg verdens snilleste venninne som skal følge meg, ellers hadde jeg ikke kommet frem i dag!!!!!!! Så hun har feber og jeg har feber, men alt ordner seg.... *LOL*

Ha en fin dag folkens......

15 kommentarer:

Lykkelita sa...

Så snill venninne du har.
Lykke til hos tannlegen. Det går bra!
Vi gruer oss ofte mer enn nødvendig, fordi det å sitte i tannlegestolen er en ganske ukontrollerbar situasjon. God bedring med feberen, denne årstiden er jammen "de sykes" høytid!
Klem:)

Kari - My home is my Castle sa...

masse lykketil..
Jeg vet hvordan du har det....

Godt du har en god venninne som vil væremed deg :))

Klem,Kari

Bak en Sky sa...

Lykke til hos tannlegen!!Det går nok bra skal du se;)

H elle K sa...

Uff , ja kjenner igjen følelsen. Lykke til, det ordner seg alltid. Kristin

Strikkelines sa...

Ååh......tannlege ja....uff....tror vi er redd tannleger, fordi munnen er så nært øynene våre.....heldig at du har en veninne med, men usj så ekkelt det er å være der...lykke til klem fra nord...

Torilpia sa...

Tannlegeskrekk er nok ikke godt å ha .. :o/ Jeg bruker også å grue meg litt .. men synes det er verre å ha hull eller andre problemer med tennene - derfor går jeg mye oftere enn jeg er nødt. Dyrt men .. i lengden sparer man kanskje litt også .. :o)

Håper det gikk greit med deg - snill venninne du har da :o)

Ha en koselig onsdagskveld!!

familiens Johnsens hverdag sa...

Håper det gikk bra hos tannlegen:) Koselig at ei venninne fulgte deg:)

Klem

Guttemamma sa...

HUff og huff...,ikke veldig glad i å gå til tannlegen jeg heller. TRakk "ørten" tenner da jeg var yngre og kjenner ennå den følelse av sprøytene..:-(. Nå er jo klokken snart seks, så håpet at du er ferdig!! Klem

Gamlå sa...

Dette går så bra så bra, Fru Fjeldhammer`s Kaos!!

Føler med deg jeg, og kjenner tannlege lukten også, er livredd tannlege jeg også, men det tror jeg at jeg har fortalt deg tidligere.

Varme medfølende klemmer fra Gamlå

Fjordheim sa...

Så godt å ha med seg noen når en skal noe som en gruer seg til. Ønsker deg lykke til.
Gratulerer med award.
Ha en riktig god dag :)

Evami sa...

Så godt å ha gode venner som kan være med til tannlegen,hu er gull verdt:)

Tannlegen er pyton,men min lille avslapping er favoritt busikken på i-poden,slipper ihvertfall alle de ekle lydene:)
Håper at alt gikk bra:) Ha en fin onsdagskveld:) Klem Eva

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Åhhh just det du sliter ju precis som jag med tandläkaren..... TÄNKER PÅ DIG♥

KRAMAR från litt nord för dig ;)

Living White sa...

Heiaaaa...

Nei nå kan det ikke bli verre så nå er det kun en vei, å det er frem og opp!

I dag har jeg virkelig vært i julemodus. Jeg har såååå lyst å dra frem alt av juleting at jeg kan ikke få sagt det. MEN jeg må nok vente litt til. Gleder meg til adventsstjerna kommer opp men jeg vet ikke hvordan jeg skal få plassert den da jeg har en rullegardin midt i glefsa der...

Jeg kommer vel på noe lurt:)

Ha en superduper onsdagskveld.

Livet er heeerlig sa...

huff ikke noe kjekt med tannlegeskrekk, håper det gikk fint :)
Ha en finfin kveld
*Siv*

Nettelita sa...

Huff, ikke greit med tannlegeskrekk!
Håper alt gikk fint! :) Du er heldig som har så snill venninne!