fredag 7. november 2008

Trøtt fredag!!

Hei alle sammen, håper dere har en koslig fredagskveld!!

I morgen skal jeg HIT .... Lover og fortelle mer om det i morgen!! Skulle egentlig ha med ei venninne, men alle er ikke like glade og gale i interiør som meg....

Har funnet mer til ønskelisten min nå altså....


veggord, til stuen... finnes her og her... (har prøvd å vridd hue mitt, for å prøve å gjøre dette selv og heller "spare" 775kr!!


Også selvsagt en lysestake til...haha 298kr på Fryd!!

I dag er det tidlig kvelden på meg altså, trøtt som en dupp er jeg... det har vært en tøff uke!!
klem klem

10 kommentarer:

Hespe sa...

Jepp, koser meg i fredagskvelden, og fortsatt i oppreist stilling... :o) Virkelig deilig med helg og fri.

Ønsker deg en strålende helg, og god shopping..!!!

Klemmer fra Hildegunn :o)

charm design sa...

god shopping tur....og god helg

simmas hus sa...

Kos deg masse imorgen! Håper du finner masse fint. Ha en kjekk helg!
Klem

Auuud sa...

God helg, og kos deg masse med shopping i morgen! =)

Therese ~ Fjellrosa sa...

Jeg liker handlelisten din, og turens formål for den del. Jeg har kun bestilt fra Linneas Hages nettbutikk, men har like store problemer med å begrense meg hver gang ;)

Kos deg på turen.

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin helg :-)

charm design sa...

Gled deg, du kommer til å bli utrolig glad i den,den gir et magisk lys,og det sitter dimmer på stikk kontakten så det blir et lunt og koselig lys.jeg har ikke tatt noen bilder av den enda,venter på et tv bord som broren min skal lage til meg.Du må ta et bilde i morgen når du får den.

Ann-Helen... sa...

God kveld!

Synes du har lagt lørdagshandlingen til helt riktig plass. Linneas hage er bare en 30 minutters spasertur unna for meg. Hadde du kommet om noen uker skulle jeg kommer og overlevert en liten gave til deg... ;-)
Kos deg imorgen. Det er kommet en ny interiørbutikk i 2. etg på Mo-senteret. Ta en tur dit da vel, når du først er i denne flotte dalen mener jeg :-) Enjoy!

Kari - My home is my Castle sa...

kos deg på shopping :)
De har mye fint der.. / Ja jeg ser bare på nettbutikken derea jeg da hehe )

Klem,Kari

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Ohhh dit vill jag också!!

Tittar in för att önska dig en fab helg & för att tala om att jag utmanat dig i bloggen ;)

STOR klem till dig