tirsdag 18. november 2008

Thanx

Her i heimen føler vi oss litt sånn som han fyren under her....


(bilde er "rappa" av Husmorpjatt..)

Forkjølelsen har tatt oss....
Lillebror og jeg er snart 4kanta i øya så mye soffakos og tv titting har det blitt på oss i dag... jeg tror nesten at nesen kommer til å dette av hvis jeg snyter meg noe mer nå!!!

På sånne dager som dette, så er det et ork å tenke på å lage middag... i dag håper jeg den lager seg selv..*LOL*

Tusen takk for alle de fine hilsene i går... bryllupsdagen ble "feiret" hjemme, med en centerull og akutten på tv...*S*

Ha en fin dag alle sammen!!
klem..

9 kommentarer:

Torilpia sa...

Håper center-rullen smakte godt da :o)

God bedring til dere - håper dere snart er i full fyk igjen :o)

Klem!

Gamlå sa...

Uff, ikke godt å være tett i nesen og vond i halsen.

God Bedring til dere begge!!

klem fra Gamlå

Fjordheim sa...

Ja er det ikke greit å feire hjemme noen ganger. Så blir de gangene en finner på noe annet litt mer spesielle.
Riktig god bedring til dere begge to :)

Therese ~ Fjellrosa sa...

For et herlig bilde *ler* God bedring til dere alle. Jeg har en febersyk samboer liggende ved siden av meg på sofaen, sovende. Får håpe jeg slipper unna denne gangen ;)

Anja Holt sa...

Vi har alle dager hvor vi føler oss som den "duden" der... selvom man ikke er syk! Riktig god bedring til dere alle sammen!

Lykkelita sa...

Sender en snørrete langdistanseklem fra Nord. Her hostes og snufses det også. Vi har feber og er slappe hele gjengen, nummeret før vi må kalle inn forsterkninger for å få gjort noe som helst.
Håper på en god dag i morgen!
God bedring:)

simmas hus sa...

Go bedring til dere ! Ikke no kjekt å være syk!
Ha en fin kveld!

Bak en Sky sa...

Gratulerer med bryllupsdagen dere hadde i går!!Så hyggelig. Stikk innom bloggen din hvis du vil mimre litt i kjoler, blomster osv...;)

Virkelig kjedelig å bli syk. Har du vært ute med rompa bar??hihi...
God bedring!!Håper du kommer deg til hektene snart igjen!

Klem Ingunn

Daisys home sa...

Ikke noe særlig godt å være sånn syk nei.Så ønsker dere masse GOD BEDRING ! og håper at det kan virke litt oppkvikkende,med den KOSELIGE som du kan hente inne på siden min!klem