søndag 30. november 2008

Stille søndag!


Ønsker dere alle en herlig første advent!

8 kommentarer:

malrodien sa...

for en søt lysestake:)

Guttemamma sa...

Og til dere og...! Klem fra Anette

Benedicte sa...

Hei, så fin adventstake du har;) Ta en titt på min blogg, hehe!

mali-mo sa...

For en kjempesøt adventsstake! Her rakk jeg rett og slett ikke å kjøpe lys igår, så vi skal tenne det første lyset imorgen ;) God søndag til deg også!

Kari-Myhomeismycastle sa...

En fin dag til deg og :)
Klem,Kari

Villa Luftslottet sa...

Nydelig advensstake!!! :)
Det ligger noe til deg hos meg:)

Gamlå sa...

Så flott og adventstake du hadde da!!

klem fra Gamlå

Anne sa...

Hei, jeg har samme adventsstake som deg, det var utrolig fint med hvite lys, jeg kjører lilla, men vurderer og bytte de ut...