lørdag 8. november 2008

Smilet går helt rundt!!!

Se jenter...SE hva jeg har vært så heldig å få kjøpt!!!

Joda, lampa er nå min og den har jeg vært så heldig å få kjøpe av denne søte damen. Jeg kommer snart innom jobben din og titter litt, uten mann og barn!! Tusen takk....


Mens mann og barn var å så fotball hos svigers, reiste jeg på ikea... *OMG* snakk om mye mennesker!!!! Jeg kjøpte gardinstoffet Lorita her om dagen, men jeg angret litt så i dag gikk jeg tilbake og kjøpte stoffet som het Aina istede.... tusen takk mamma, for spleisingen!

Jeg fikk med meg denne Orkideèn og potten som jeg elsker fargen på... kubbelys i haugevis ble også kjøpt... så nå brenner det lys her for harde livet!! *S*



ser dere blomstene til far? Som egentlig er til mor...*ler*

Ha en flotters kveld folkens....

11 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Å jeg som drømte om en tur på Ikea i dag.. nesten gang så si ifra da:)

Kul lampe.. lyser den nå?:)

Ha en strålende kveld:)

Klem

familiens Johnsens hverdag sa...

Hvilken farge kjøpte du i stoffet:)

Benedicte sa...

Åååååå, som jeg misunner deg den lampa!! Den er virkelig noe av det lekreste som fins.

Skulle ønske jeg også bare kunne "suse en tur" på IKEA...:)

Ha en flott lørdagskveld!

Tulip sa...

Kul lampe!!

Og fine blomster til mor;) *øhh..mener til far!!!*

ha en fin helg!:))

aase sa...

Rålekker lampe du har fått deg!!!

Ikea er ikke min favoritt etter at jeg to ganger på rad har reist for å kjøpe noe som det står de har maaange av på nett. når jeg kommer har de det ikke...........nå gjaldt det hobbybordet som jeg skulle bruke i helgen!!! Må vel reis til Furuseth til uka.......

Rosene til "far" var bare helt skjønne!!!

Guttemamma sa...

...skjønner godt at du smiler...! den lampa er utrolig fin!!!

moa sa...

..nei, ser man det,ja :0)
så flott, der var den på plass!
ha en fortsatt god helg, og velkommen tilbake til linneas hage.
klem moa

prinsesselinn sa...

Grattis m ny lampe, den er griselekker.
Virkelig veldig veldig fin, og så kjekt med klassiker.
Ha en vidunderlig helg

Kari - My home is my Castle sa...

Den lampa er dritlekker :))
Så heldig du var da ;)

Klem,Kari

Nina sa...

Grattis med ny lampe!!!! Jeg har hatt min i 1 år og er like fornøyd
:0)

Lykkelita sa...

Gratulerer med ny lampe, nå kan du stryke én ting av ønskelisten:) ÅH, en tur innom Ikea høres så enkelt og herlig ut - *misunnelig*
Må kjøre til Haparanda for å komme meg til nærmeste Ikea og det tar sånn ca syv timer...
ha en god natt og en fin søndag:)