søndag 16. november 2008

Se lys i lampa.


før hadde jeg denne henge lampa her i kroken.. den er fra bohus... Nå er den byttet ut med denne under her!!! Jeg må tygge litt på det... kan hende de står litt feil begge to nå!!





Jeg svever fortsatt på en sky jeg og tror det ikke er sant... Jeg bare elsker bourgie lampa mi fra kartell... Det er takke være denne dama, at jeg eier en slike en!! Hun var så snill og solgte seg sin egen, da hun ikke hadde plass til den! Lampa er en gave fra mannen og hvorfor jeg får gave det skal jeg fortelle dere mer om i morgen!!




Nå er det taco hos mormor og beste... Ha en fortsatt fin kveld, folkens!!


klem klem



11 kommentarer:

Benedicte sa...

Åh, jeg er bare så sjalu på deg som har den lampa!!!
Det ble kjempefint med den i hjørnet:)

Lykkelita sa...

Ser du har malt stuebordet ditt hvitt. Det ser ut til at det er samme type som vi har, og jeg hater det - fordi det har blitt så slitt. Men det som er utfordrende er at det har noen "nagler" på overflaten.
Har ditt det?
Hva malte du med? Spesielle ting å ta hensyn til?
Sorry, mange spørsmål, men jeg ble så ivrig da jeg så at du hadde gjort det jeg drømmer om å gjøre:)
PS: lampa var utrolig tøff!!

Gamlå sa...

Kos deg med taco, og lampa de er bare så fin. Liker den veldig godt!

klem fra Gamlå

Ann-Cathrin sa...

Lampa er kjempefin!!!

Hjerterom sa...

Kjempefin lampe !
Siw

Therese ~ Fjellrosa sa...

Så fin så fin så fin :)

Vestlykkja's kosekrok sa...

koselig med den nye lampa.. og speilet var innmari fint!!

home 4us sa...

Grattis med ny lampe. Den var rålekker uansett hvor du setter den.

Ha ei fin uke!

Guttemamma sa...

Passer kjeeeeeempebra!!! God natt

Lykkelita sa...

Ikke for å mase, men pusset du bordet mye før maling? Jeg tenker det er voksen det er satt inn med (nede i India og etter at det kom i vårt hus) som gjør det utfordrende å male. Må vel finne fram pussemaskinen og bruke muskler.
Vi har hele 3! bord i denne serien (spisebord, stuebord og et lite hjørnebord) i tillegg til et vitrineskap. Må vel ta alle, hvis jeg tar en...
-hmm, må tenke nøye over dette;)
Ha ei herlig uke!

Sissy's Hus sa...

Digger den lampa!!! Vil ha stolen!! :)

UTFORDRING PÅ SIDEN MIN TIL DEG! :)

Klem
C