lørdag 15. november 2008

Pynt...<3

Hei igjen, det er enda godt vi har data... for stemmen er borte... er hes og tørr i halsen..halleluja!!

Jeg er titt og ofte innom denne bloggen, og her er det masse fint og se på.. hun lager de lekreste ting og tar de flotteste bildene... denne bloggen bør dere alle stikke en tur innom!

Det er herfra jeg har "stjålet" denne ideèn, med glitter bokstaver på ark fra en bok...



Jeg har startet jula som dere ser...god jul står det her..


Jeg festet det inni rammen som jeg ikke har funnet det perfekte veggordet til...




Syns det ble kult jeg...

Ha en fin lørdagskveld!!
klem...

12 kommentarer:

Lykkelita sa...

Så fint det ble:) Enig i at den bloggen var verdt et besøk. Takk for tipset.
Ha en fin lørdagskveld:)

Gamlå sa...

Heisann.
Ja her var det masse fint, MEN det har du også¨!!

Masse klemmer fra en fast leser av din blogg som får et sprk i ræva til å gjøre noe! Du er en pådriver det skal du vite:).
klem fra Gamlå

Livy sa...

Heisann!
Så stilig det ble!! skal ta en titt innom bloggen du anbefaler:-)

Tusen takk for koselige ord i bloggen min:-)

Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld!

Mi familia sa...

så fint!! få altid masse inspirasjon i bloggen din ;)

Torilpia sa...

Enig i at det ble tøft med de boksidene og glitterbokstaver på :o) spesielt inni den ramma :o)

Liker så godt skapet/sjenken din!!

Ha ei fortsatt kreativ helg!!
Klem!

PrinsWilliam sa...

Det ble utrolig fint! Er helt fasinert over hvor flink du er :-)

Ha en fin lørdagskveld :-)

Klem!

lilla-lykke sa...

Så stilig!! :)

Vestlykkja's kosekrok sa...

du er så flink til å fikse og ordne.. ble stilig med rammen :-) håper dere har det bra.. klem :-)

Det blå hjertet sa...

Det var en alldeles nyyydelig kommode!!! Takk for fin inspirasjon:)

-C

Jeanette Lunde sa...

Hei fru Fjeldhammer Ü
Så hyggelig at du liker bloggen min og at du blir inspirert! Har fått en drøss av besøkende fra deg. Tusen takk for omtalen Ü
* Jeanette *

Anja Holt sa...

det der ble bare så utrolig flott! gøy å følge med prosjektene som vokser seg frem hjemme hos deg. kjenner inspirasjonen kommer, men den har enda ikke tatt bolig i kroppen min...

Anna-Lena sa...

Oj så fint! Vad får du allt ifrån. Duktiga du! :D Håller med flera här man blir sååååå inspirerad av dina projekt! :) Ha en skon vecka! KRAMAR!!!