lørdag 22. november 2008

Lørdagskveld...

Hei hei alle sammen, håper dere har det bra...

Det går bra med meg, og jeg takker for alle søte små kommentarer jeg får... og jeg beklager for all den tannlegesnakkingen, men det er det som har opptatt meg om dagen... Jeg vil bare si at alle var meget hyggelige mot meg på tannlegeskolen altså, det er bare så lett og bli negativ når mann er redd og engstelig! Og tannlegen på skolen han var ferdig utdannet, men skulle videreutdanne seg.. men i mine øyne er han jo fortsatt student uannsett.... Det var selve skolen jeg fikk sjokk av, den gjorde tannlegeskrekken enda større, og selvsagt smertene!!

jaja, ferdig med det.. smertestillende og shopping er tingen!!!


På onsdag var jeg jo på Linneas hage, en utrolig flott butikk... skulle gjerne kjøpt halve butikken.... men godt det er jul snart, for ønskelisten blir laaaang!! Jeg kjøpte meg 3 stykk "smaksprøver" av denne teèn, som jeg har vært så nyssgjerrig på.. har ikke fått prøvd den enda men når det skjer får dere nok høre fra meg ja...!!


Kjøpte 2 hjerter og 2 stjerne i fattigmannsølv også, vet ikke helt hvor de skal være enda, men det kommer...flotte var de!!



Så har jeg og familien vært på ikea i dag... og takke være hurtigkasser så gikk det helt strålende!! Jeg har kjøpt meg rødt lin stoff som jeg skal sy julegardiner av... det er det samme stoffe som de gardinene jeg allerede har sydd.... så nå får jeg selge de julegardinene som jeg kjøpte på jotex for en tid tilbake!!! Her ombestemmer man seg i hytt og pine hele tiden, ja!!!

I morgen skal frøkna ha teateroppvisning for oss sammen med sfo, det gleder vi oss til... så er det 2 bursdager hun skal igjenom.... så ender vi kvelden med fakkeltog og raketter på rådhusplassen her vi bor...

Ha en fin lørdagsveld... kos dere masse!!

11 kommentarer:

Silje sa...

Flott og høre at der går litt bedre med deg etter den tannlegge opplevelsen din.

Flott julepynt du har kjøpt deg, blir spennde og se julegardinen du skal sy.

Ha en flott kveld videre!!

familiens Johnsens hverdag sa...

Hvor går fakkel toget? Har tenkt og være med vi også:) Eller iallefall se på fyrverkeriet:D

Flink syerske du har blitt da.. du som påstod at du ikke kunne sy:D

Ida sa...

SÅÅÅÅ flotte bokstaver! Vil ha vil ha!! :-)

Kjempesøte kuler også! Og dekorativ te :-)

Syntes virkelig synd på dem med tannlegeskrekk - må være helt forferdelig - jeg er heldigvis av dem som ikke er redd for dem :)

Lykke til med sying av gardiner.. liftgardinen din under var kjempefin! Er de vanskelig å sy?? Kunne tenkt å sydd meg en selv!

Klemmer fra Ida

Fjordheim sa...

Du er virkelig blitt en reser på den symaskinen. Flotte liftgardiner.
Godt at det går bedre med deg. Høres ut som litt av en opplevelse.
Håper søndagen blir fin :)

Frk Fischer sa...

Så du har sneket deg på ikes uten meg...det straffer seg..ha ha så flotte stoffer da...synes alle var super fine...og du som liksom ikke liker rødt, har jo blitt en liten jule frøken....gleder meg til å se hva du finner på med dette... Kjempe gla at pinen har lettet litt, og ja shoppinh hjelper...blir sp blid atte!!!! Vi ses i morra!!!

Therese ~ Fjellrosa sa...

Jeg måtte innom for å ønske deg god helg. Her er det bare stille og rolig, og det er så deilig. En flott kveld til interiørblogging og sjokolade ;)

Frk Fischer sa...

Det er skummelt noen ganger, hvor like vi er...men har vi noen like unger og da!!! Ho ho...skal på polarn igjen med en gang des lønna kommer...det blir jule gaver der fra...noe du ønsker til ungene???

Drømmen om en eplehage sa...

Uffa, er du ikke ferdig enda... Gud bedre meg for en rundtur!
Du må bare øse utav deg, for jeg forstår deg godt! Selv om jeg ikke har vert igjennom slike ublide møter hos tannlegen.

Så fine stoffer du har kjøpt! Ikea, kom hit! hihi!
Tror du ikke jeg hadde muligheten til å få meg nye spisestuestoler fra ikea i dag og så var de UTSOLGT! Jeg sto i minibank kø når telefonen kom og glemte kode og alt på hele greia. Ja, ja det var vel ikke meningen da... Kommode ble det og den skal jeg hente i morgen Juhu, når får jeg skuffe til sokker og annet småtterier.

God bedring og hold hodet over vann!
Klem

Strikkelines sa...

Jeg sitter å småler,å det er fordi jeg lever meg sånn inn i hva du skriver...det er som om å lese om meg sjøl
Trodde jeg var aleine om å ha sånn sinnsykt skrekk for tannleger...jeg vurderte, seriøst, å oppsøke en tannlege å be om å få behandling i full narkose på sykehus...fikser ikke tanken engang...svetter, gråter som et barn..folk som ikke vet hva det vil si...gidder jeg ikke å høre på...så jeg kommer til følge med i fortsettelsen din....leser mellom fingrene, for jeg tørr ikke se....lykke til..holder dæ i handa fra nord....:)

Tulip sa...

Så koselige stoffer du har kjøpt.

Regner med morgendagen blir hektisk for familien...mye dere skal rekke!:)

God helg:)

Anita sa...

Har de rød lin på Ikea også??? Det skulle jeg ha visst når jeg sendte ei venninne på Ikea igår med handle lapp;0) Får ta en tur selv da:o) Lykke til med salget av de andre gardinene!