søndag 2. november 2008

Living...




I går rakk vi utrolig mye, det hjelper at barna står tidlig opp noen ganger! Vi Stod jo på senteret
når det åpnet..*S* Snøen har jo kommet så vi måtte handle vintersko til barna..
Så har jeg rukket en tur innom Living og kjøpt meg tinn hest, er den ikke fin.. jeg har ønsket meg den lenge altså....




Så har vi dagens KUPP.. denne lysekrona her, satt ned fra 649kr til 49kr.
Selv om jeg ikke trengten den synes jeg at for den lille summen måttte jeg bare finne en plass til den... og på mandag må jeg ned igjen for her ser jeg julepresanger altså!!!



Denne flotte lysestaken kostet hele 29kr... gir et fantastisk flott skinn igjenom glasset!


Så var vi jo også på halloweenparty med jentene, de koset seg med kaker, muffins, popcorn, heksesaft og enda mer godteri... helgen har vært en evig sukkerkick!!
Nå må jeg snart sette igang med noe fornuftig her.. mannen hentet støvesugeren og da må jeg vel finne noe å gjøre jeg og!!
Ha en flott søndag...




8 kommentarer:

Kari - My home is my Castle sa...

Saa heldig du er som kommer over noe saa billig !!
Kjempefint alt du kjopte :)

Ha en fin sondag
Klem,Kari

Minime sa...

Du har gjort noen kupp ser jeg. Atter en gang så får jeg vel takke for tipset og ta meg en tur dit jeg også. He, he.

Ha en fin søndag. Klem minime.

Fjordheim sa...

Lykke å komme over slike tilbud. Fine ting du fikk til en god pris.
Må passe på da å få handlet noen gaver.
Ha en god dag :)

Torilpia sa...

Å så heldig du var som fant så fine billige saker .. :o)

Likte forresten lykta 6-åringen din hadde laget også jeg da .. :o)

Ha ei flott ny uke - klem!

Therese ~ Fjellrosa sa...

49 kroner????? Å herregud, det var jo DET kuppet. Også så lekker den var. Jeg hadde nok neppe klart å begrense meg til bare en for den prisen. Og hesten var også fin :)

Guttemamma sa...

Den lysesaken,wow. 49kr...? Kupp!

Frk Fischer sa...

Hei!! Jeg har lagt meg inn på roll 3 ..faktisk 2 g..så viss de ikke har fått det med seg,veit jeg ikke hva jeg skal gjære... Nå har jeg hatt en real opprudding i leker...OMG for my shit,\....så godt å bli kvitt før neste på fylling!!! Ha en fin søndag kveld!!

Det hvite hjerte sa...

Hei,

Åh, den hesten var fiiiin, den bare må jeg ha, vi har en lignende hest fra før i stuen, men denne kan være en fin julegave til prinsessa som er hestejente, den kan stå i vinduet hennes, var det Living du sa...hm... da må jeg dit en dag og kjøpe en lik, hi hi...

Ha en fin søndagskveld :)

Klem