søndag 2. november 2008

Lekkerbisker!!!

Stakkars Herrfjeldhammer, han vet ikke hva han har giftet seg med (en gal interiørkjerring!!)... at hun er "DYR" det har han innsett ihvertfall!! Jeg må jo legge igjen ønskelisten min, når- hvor- og hva han kan kjøpe.. ellers går det helt rundt for han!! Og dette står på ønskelisten nå altså:


En kartell- bordlampe....transparent


Selvfølgelig denne lysekronen fra Lisbeth Dahl..



Også fargen brut verni tolix stoler da....



Denne ektorp stolen fra ikea har jeg lyst på to av...

så det så kjære, nå har du ingen unnskyldninger her...

psst! Det er ikke avbildet noen cd-plater her altså!! *LOL*

Alle bildene og produktene er å finne på Zanz

11 kommentarer:

Huset på kollen sa...

Den Bourgie-lampa har jeg også siklet på i et par år - og vet akkurat hvor den skal stå! Men jeg er liksom litt gnien, synes alltid det er andre ting det er mer verdt å bruke 1900 kr på... Får ønske meg til neste runde dag kanskje - om 7 år....! Neida, får vel håpe jeg har den i hus før den tid :)Håper du får noen ønsker oppfylt!

Fire Hjerter sa...

Den Kartell-lampa er utrolig lekker. Kunne veldig godt tenkt med den selv.

fru Pink sa...

Lampen er så vanvittig fin! Beundret en på jobb i dag også (nye Ahus), tror det er en Louise Campbell. "blondeutseende" i pleksiglass- superlekker! Og sikkert svindyr;)

moa sa...

tjoho...
kan kjøpe min om du vil - kartell i tranparent..billig!!!!
klem moa

Guttemamma sa...

...han får være glad for at du gjør julehandelen lett for han!!

Fru H sa...

Mye fint her!

Jeg var så heldig å få kjøpt Kartell lampa til en billig penge og er kjempefornøyd med den!

moa sa...

så flott da:0)
nei, ikke lei - den er jo fin, men sliter med at det plass (bor i knøttehus) + at den "passer" liksom ikke inn...du vet, noen ganger blir kjøp litt feil..
vil du ta det over mail istedenfor bloggen er min mailadr:monicalindblad@hotmail.com
For du bor her på østlandet du også, sant?
klem moa

Kari - My home is my Castle sa...

Alt du vider her er bare nydelig !!!
Ser du har ordnet deg med moa :)Heldiggrisen hihi..
Jeg har den stolen og den er bare deilig aa sitte i......

Klem,Kari

home 4us sa...

Den lampa var bare helt rå. Passer godt inn hos meg.
Kanskje dette var tingen å gjøre..legge ut ønskelista på nettet, med forhandlere og full pakke.

Da kan det jo ikke gå galt, mener jeg:)

Therese ~ Fjellrosa sa...

Den Bourgie lampen kjøpte jeg meg for et år siden. Da hadde jeg gått og siklet på den i flere år, og fant ut at nå var det på tide å få den i hus. Den er dyr, men en av mine beste investeringer uten tvil. Også er det dimming på den så du kan bruke den til både lese/arbeidslys og kosebelysning. Et glimrende argument med andre ord ;)

Villa Luftslottet sa...

åherReguddenlampafralisbethdhal....
pust...var NYDELIG!!!!
jEG KRYSSER FINGRENE FOR ØNSKELISTA DI..HIHI