torsdag 6. november 2008

Kid.


Var på kid interiør i går og shoppet gardin oppheng og da fulgte disse telysestakene med meg hjem. Er de ikke søte. Gosh, nå er det varmt her altså, teller 35 levende lys her, jeg har da 27 lysestaker at forskjellig art! Ha ha
Da var gardinstoffopphenget kjøpt forjeves, min mor har ikke tid til å sy gardiner før jul... så da må jeg finne på noe annet, for jeg klarer ikke å vente til etter jul.. jeg er en utholdmodig sjel...(blir nok nye ferdigsydde ved lønning nå..!) jeg har verden snilleste svigermor som har sydd mye gardiner for meg.. men hun har en vond arm, så hun skal slippe å få spørsmålet enda en gang...*S*
Jeg trodde jeg var den heldige nye eieren av en kiste inne i garasjen til fattern, men neida,... den skulle mamma ha! Håper på funn på loppis til våren jeg nå... er det VÅR snart nå eller!!!? *S*

17 kommentarer:

Lena sa...

Haha - her er det "bare" 17...

Therese ~ Fjellrosa sa...

Alle tent på en gang? *ler* Da er du værre enn meg ;) Jeg talte faktisk alle lysestakene jeg har i huset her for en stund siden. Rubbel og bit av alt som både står fremme og nedpakket. Jeg husker ikke antallet, men jeg ble svært sjokkert over meg selv. Jeah jeah, er man jente så er man JENTE.

Frk Fischer sa...

Det er det jeg sier...du er gal..hahah!!! Veldig koselig å gå forbi dere...et eneste lys hus...hahahah!!

Ingrid sa...

Ja, Kid har mye fint så.. har sett julekuler i fattigmannssølv der også.. skal ta en tur dit i morgen.
Mange lys hos deg også ja... her er det vanlig med 10-15 sånn på en vanlig kveld. Du slo meg der!
:)

Lynetmor sa...

He, he, ja, det blir fort varmt med mange lys tent på en gang. Ha en fin fredag :-)

Siren sa...

hehe...takk! om du har en skriver og finner et par fine bilder på nettet, så er saken i boks...er bare å klippe å lime litt, vips...så har du et flott kremmerhus! :)

Juno sa...

ååååååå, de var kjempe søte, sånne skal jeg også kjøpe hvis jeg finner de på lørdag :)

tinemor sa...

Så søte lys!
Tennes en del lys her om dagen/kvelden og ja.
Så koselig, og så varmer det.....
;-)

Livet er heeerlig sa...

Så flotte lysestaker!!!
Det er koselig med masse lys
Ha en fantastisk flott helg
*Siv*

fru Pink sa...

Hihi, trenger ikke peis du da;) Kid skal man ikke undervurdere, funnet noen fine ting der i det siste jeg også:)
Ha en superfin helg!

charm design sa...

Vi må nok vente litt til på våren desverre.Jeg tenker som deg,er absolutt ingen vinter menneske.Men vi skal jo gjennom en koselig men kald jule tid først.Ønsker deg en god helg.

Frk Fischer sa...

hei vennen...du er en av min heldige...eee vinnere på min tevlig!!! Så pussig...fikk hjelp med trekning på jobben...så ver u partisk jeg hverfall!!!

Cathrine sa...

Hehe,ja de lysene gjør min kjære gal..Han liker det ikke..
Men tent blir det lell,så korselig det..

Ha en fin helg!
Klem

Torilpia sa...

Fyrer sjelden i ovnen jeg .. tenner lys i stedenfor .. :o)

Maaange lys!!

Så søte kroner .. :o)

Er det ikke bra typisk da .. man kommer over noe fint innerst, bakerst, borterst hjemme hos foreldrene sine - men DA oppdaget de plutselig hvor "fint" det var - akkurat som unger. Vil ikke ha lekene før de ser noen andre leker med dem .. hehe ..

Ha ei super helg - klem!

Guttemamma sa...

...det snør her iallefall.., "bare" 5 lys her på tv stua, rett og slett litt stusselig???

Husmora sa...

Nydelige telysholdere. Jeg måtte så klart innom kid i dag og titte etter sånne, men neida. De hadde ikke her!!!
Så kjedelig med gardinene da. Men, det er mye fint å få kjøpt ferdig og da.
Håper du finner noen du liker.
Ha en fortreffelig helg.

BROCANTE sa...

Ja men da sparer du vel på fyringa da? Det er koselig med lys. Jeg leste at du lette etter noen som kunne sy gardinger for deg i et tidligere innlegg. Prøv deg som sømmerske selv du - det er ikke så vanskelig som du tror.