onsdag 19. november 2008

I am alive!!



Jeg lever såvidt...*S*

Kom meg til tannlegen, fikk litt av et sjokk når han spurte meg hvorfor jeg var der... eh, gosh... nei... jo du skjønner jeg blør jo sånn i tannkjøttet, har en sykdom eller noe...*stammer* Så sier tannlegen, jo sant nok, men det er ikke derfor du er her.... du skal trekke ut en visdomstann, her og nå.... ok...oioioioiooi (holdt på å besvime... og fortalte tannlegen at jeg dessverre ikke likte han, uansett hvor snill og kjekk han var!!) Han sa at tanna lå på tvers og at det var et par nerver i veien...bla bla bla...(der falt jeg ut...) skulle tatt bilde altså!! Med grønt teppe over hele meg, bare munnen som syntes... fikk jo panikkangst av mindre... kroppen skalv og jeg grein... , her har du jenta si som har født to unger og har hatt 9 piercinger!!

Men etter 45 minutter pirking og diverse..... så ender det opp med at han syr igjen hulle med halve tanna i (tror jeg) og sier at jeg må ned på tannlegehøyskolen til en kirurg for han har ikke bra nok utstyr, for denne tanna sitter som hakka møkk!! Trodde jeg skulle dø...igjen!!!

Så folkens, på fredag er det en fortsettelse på dette mareritte!! Men jeg lever.....

I dag har jeg shoppa litt altså, for det orket jeg på pur f`ern... (ligger her som et slakt nå med feber... men det er nå!!)

Snakkes folkens...kos dere!!

14 kommentarer:

Frk Fischer sa...

Lille vennen min...synes du er super tøff...skal se at du overlever dette og...om hundre år er alt glemt...fattig trøst det da!!! Stor klem fra meg !!!

Husmora sa...

usj da. Stakkar, masse klemmer oversendes.

Fjordheim sa...

Huff så uheldig du er. Men da får du vel bedøvelse, så da kjenner du ikke noe. Shoppingtur fortjente du i hverfall
Lykke til.

Gamlå sa...

Å hlly skitt, ja hadde gjort i buksa av redsel!! Syntes du var flink som ikke pilte ut av kontoret.

Dette her er ikke bra for oss med tannlege skrekk, MEN jeg syntes du fikset det bra, og på fredag får du skikkelig bedøvelse så dette går nok bra!!

klem fra Gamlå

BROCANTE sa...

Huff da... Men du overlever vet du - ikke tvil om det. Du kan belønne deg selv etterpå fordi du var så flink og modig. En aldri så liten tur i din yndlings - inrednings butikk kanskje???? Lykke til!

familiens Johnsens hverdag sa...

Uff da.. ikke noe gøy dette da. Men godt og bli ferdig med det da.. Men det er vel en usel liten trøst. Klem fra meg til deg:)

Kari - My home is my Castle sa...

Stakkaras deg sier jeg bare og det er ikke mye trøst for deg...;)
Føler såååå med degog vet akkurat hvordan du hadde det.. Grøss og gru......
Du får kanskje narkose til fredag, eller ??? Bare si fra, hyl ut og si at du MÅÅÅ få noe å slappe av på...

Stooor trøsteklem fra Kari

Torilpia sa...

usj usj .. føler sååå med deg .. Vanskelig å trøste i sånne situasjoner .. får håpe alt går greit på fredag!!

Tøft at du fikk shoppa litt :o)

Go girl!!

Klem!

Bak en Sky sa...

uff...herremin!Maks uheldig da!!!Får håpe alt ordner seg!
Det går nok bedre på fredag enn du tror!
Pust med magen og tenkt positivt;)

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Nä fy farao jag turdes knappt läsa genom hela texten.
Ohh my lord, STACKARS STACKARS DIG!!!

& pytte lite stackars mig.... för jag har kvar ena visdomstanden som också ligger.... efter att det blev ett levande helvete med att få ut den första. & jag fasar för att den J**** som är kvar skall börja värka.

Nä gumman, krya på dig!!

& håller jag mig undan så undviker jag bara att läsa fortsättningen!! Men jag önskar i alla fall dig allt gott i förskott ;)

Kanske min Blafre konkuranse är något för dig ;)

Kram kära

Lykkelita sa...

Neimen, det var jo en trasig oppsummering av dagen, bortsett fra shoppingen da...
Uff, på fredagen blir det bedre!!! *krysser fingrene* God bedring:)

Fam.Sandnes sa...

Uff, stakkar....glad mine er ute...var til tannlege i går og måtte gape i 1 time og 15 min. Slik er det når det er to svangerskap sidan sist eg var med tannlegen. Heldigvis berre eitt hull...borra me full bedøvelse og med klar beskjed om at eg har tannlegeskrekk....hihi.....og eg har født 4 ungar utan noko smertelindring....:) men har berre 1 percing....:). Klarte ikkje å dy seg tannlegen for å kommentere det..hehe
Ønsker deg lykke til på fredag og ja, shopping hjelper mot det meste:)
La oss få referat når fredagen er over !!!:)

Ønsker deg ein fin torsdag!

Sissy's Hus sa...

Off Off Off!!!
Der har jeg vært selv, ikke gøy!

Håper du føler deg bedre! :)

Klem klem

Rita sa...

Dette hørtes ikke godt ut!Tenk, om noen timer er tanna borte. Lykke til i morgen!