fredag 28. november 2008

Husker dere...


(bildet hentet på finn.no)

Husker dere det innlegget hvor jeg spurte etter om noen visste hvem som hadde malt maleriet på veggen?

Det er helt utrolig, for noen uker siden "ramlet" jeg innom bloggen til damen som har malt det!!!!!! Snakk om utrolig flaks.... Dere må bare innom siden hennes, for hun maler de lekreste malerier..

Jeg gikk en tur på jobb i dag, men gikk fort hjem igjen da jeg ikke skulle jobbe på 3 dager visst... og det er helt greit for jeg er svimmel og kvalm... og hadde det ikke vært for smertstillende så hadde jeg vel hatt vondt også...*S* Jeg er hoven i fjeset.. litt skeiv liksom..*LOL*

Tusen takk for all sympati, det hjelper med slike flott kommentarer fra dere... de har holdt meg oppe!!

Ha en flotters dag, nyt fredagen!!

3 kommentarer:

mali-mo sa...

Ja, selvsagt husker jeg bildet! Jag fikk med meg at du hadde funnet henne, snublet over bloggen hennes selv og måtte le høyt da jeg leste kommentarene fra deg. Du er kanskje hennes største fan, så jeg håper du får et bilde til rabattert pris så mye reklame som hun har fått hos deg, hehe.

En julegave til deg selv for tappert gjennomført tannbehandling syns jeg. Vel fortjent!!! Kryp under dynen og hvil deg!!! Og god helg!!

Frk Fischer sa...

Det blir vel ved bhg din det, eller rimi finstadj...et eller annet sted må vi jo..er vist noe på aker brygge åsså!!!

Hespe sa...

Dette visste jeg jo egentlig - har jo bilde av henne jeg også... :o)

Ha en strålende flott helg!

Klem