søndag 9. november 2008

Hjerte...


Nå er jeg i siget folkens! Mitt første hjerte, sukk...

12 kommentarer:

MonaLisa sa...

Wow og HURRA for deg! Nydelig. Dette blir veldig bar - skal du masse produsere eller? DÅN iallefall. Syr ikke ( mye ) selv, men er veldig imponert over de som gjør det! klem

Lykkelita sa...

Hi hi, JEG SYDDE OGSÅ ET HJERTE I GÅR!! Men ditt var finere...;) Det var så moro og klippe og forberede, men resultatet - vel, eh, det ble ok, men som du sier "øvelse gjør mester."
Ha en fin søndag!!

Støv på hjernen. sa...

Hei, tar du opp bestilling eller? Så flink du er.

familiens Johnsens hverdag sa...

Du kan jo dete:) Flott ble det:)

Husmora sa...

Så flink du er med symaskina.
Det blir jo kjempebra.

Guttemamma sa...

Velkommeni "elsker hjerte hjerter-klubben".Men du har kanskje vært medlem en stund...? Kjempefint med det båndet mot linfargen!!

Lena sa...

Wow! Myyye midre bulkete enn mitt ble! Så slink du har vært! Nå er det bare å slenge seg rundt og lage en dullion til jul!!!

Fjordheim sa...

Så fint det ble, Både julesokken og hjerte. Ikke lenge før du kastere deg over gardinsyingen.
Lykke til :)

Gamlå sa...

Heisann

Så flink du er med symaskinen. Julesokk og hjerte var kjempe fine. Lurer på om Gamlå skal ta frem sin og sy litt, men resultatet blir nok ikke så fint som ditt. Skikkelig flink er du!!

Klem fra Gamlå

Solveig sa...

Kjempe fint hjerte du har laget:)
Det blir fint til jul;)

Nettelita sa...

Så flink du er! :)
Jeg har heller aldri vært noe spesiellt god venn med symaskina, men sydde meg noen hjerter for litt siden jeg og! Og jeg fikk det jo faktisk til.. Det er gøy!
Lykke til med videre hjerte produksjon! :)

Hilde sa...

Jøss, så flink du er da!

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min, må jo begynne jeg også;-)