tirsdag 25. november 2008

Gjesp....

Jeg er så trøtt så trøtt så trøtt.... søvn, hva er det når man ikke klarer å tenke på noe annet enn tannlegen.... og smertene i munn er så ille at man snart har lyst til å trekke ut ALLE tenna!! Jeg er sykmeldt noen dager, før neste inngrep... da jeg er så redd at jeg bare skjelver og tilbringer mye av tiden min på do..(nervøs mage)


Jeg snikk setter frem enda mer julepynt så jeg ikke skal gå rundt meg selv her inne... Min mor har som sagt fronta aksjonen her, for jeg vil ikke snakke med noen tannleger.. (da bare griner jeg, store lille jenta.. ) her trodde vi at jeg var kvitt tannlegeskrekken, det har vært en av grunna til at jeg har gått til tannlegen hver 6 mnd... så dro tannlegen "min" til spania og jeg har fått hennes erstatter, og det er ei "dame for seg selv", null respekt for meg med tannlegeskrekk ihvertfall...


Så på torsdag braker det løs hos en annen spesialist... Gosh.. da blir dette den tredje.. og ja, jeg er fortsatt like redd om ikke mer!!!

Her har jeg satt opp den røde lysekrona.... i syhjørnet mitt!!




Så har jeg tatt frem de nye røde lysestakene og tatt på et bånd som det står december på.. her blir det rødt i år... jeg trenger litt tid på å venne meg til det!!! Til helgen skal eskene ned i kjellern opp og i de er det bare julepynt i hvitt og sølv....

Å kista fra forrige innlegg den skal bli hvit... ingen bombe det!!
Ha en fin dag, folkens.....

12 kommentarer:

ceciliegrut sa...

Her kommer en STOOOR klem fra en som også har tannlegeskrekk ;o)

Jul-bokstavlysestaken din var FIN-FIN! Nå gleder jeg med så til jul at jeg nesten sprekker her :o)

Huset på toppen sa...

Nei,det er ikke noe kjekt å ha slike smerter:( Håper du får god hjelp på torsdag og at du ikke får tannlege skrekk dette disse opplevelsene dine. Og at natte søvnen blir bra igjen:-)
Jeg har kjøpt samme lyse stake( Jul). Gleder meg til helgen,da er jule kjøkkenet mitt klart!
Kos deg så godt du kan,og ha en fin tirsdag!
Klem

Frk Fischer sa...

Huff dette er ikke stas altså..føler såå med deg, at det verker i tenna her og...det blir så koselig hjemme hos deg nå med rødt...men er jo så gla i rødt da....du får prøve å slappe av mest mulig på dagen nå da!!! Stor koz fra meg!!!

Kari - My home is my Castle sa...

Kan ikke si annet enn at jeg føler med deg......
Forb... at du måtte til en annen tannlege enn den du er vant til....
Og dessverre er det sååååå mange tannleger som ikke har peiling på tannlegeskrekk !En stor skam at de ikke tar oss alvorlig !!!

Stoor klem fra Kari

Frk Fischer sa...

He eh kjøre meg til ski du liksom...det går da tog og...ha ha, men tror ikke jeg kan den dagen...mener det er noe spes den dagen, men kommer ikke på det?? hva har jeg glemt?? viss ikke så tar jeg meg vel en tur...

Torilpia sa...

Så mye du har rukket å stå i med de siste dagene - skulle tro jeg hadde vært borte i lange tider :o)

Så flotte gardiner!!

Håper du snart er ferdig med tannlegebehandling for denne omgangen .. lykke til!!

Stor klem!!

Alex sa...

uff...vet hva du snakker om.Jeh lker ikke tannleger heller.
men er ikke så redd som deg da :)

Bra du fikk deg en latter i bloggen min.

Skal tenke på deg ;)

Klem

familiens Johnsens hverdag sa...

Jeg har fri på torsdag..hvis du trenger litt trøst etterpå:D
Lykke til:D

Villa Luftslottet sa...

Du har min dypeste medfølelse, jeg har nemlig også tannlegeskrekk, og har kranglet meg vei med lite forståelsesfulle tannleger.....men så fant jeg ham, en sur gubbe fra sverige, som var dritflink!! De tre første gangene hyperventilerte jeg i stolen, men så gikk det bare bedre og bedre!! Jeg ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at du finner en ny fast :)
Men du har pyntet fint da, det skal du ha;)
Digger kista di, den var utrolig sjarmerende!!
God bedring klem fra meg:)

Silje sa...

Smerte i tennene er noe av det værste. Håper du snart slipper det mer. Mange klemmer til deg.

Inne hos meg er det en konkurranse, stikk innom og meld deg på om du vil være med.

Håper du får deg litt søvn i natt!!

Anonym sa...

Hei, så fine JUL-lysestakene var. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de, og hva de kostet? Lykke til hos tannlegen;-) Hilsen Camilla

Fru Fjeldhammer sa...

Hei Camilla..
Jul lysestaken er kjøpt på Living, den koster 89kr.. røverkjøp! *S*
Klem