søndag 16. november 2008

Gave og lørdagshandel!

I går var jeg en tur på Living med mine foreldre og jeg kjøpte disse bokstavene, det er vel en adventstake... men jeg tror jeg bare skal ha bokstavene som pynt til jul... jeg har så lyst til å pynte nå med en gang jeg, men jeg skal prøve å holde meg til førsteadvent altså!!



Denne lykta har jo stått på ønskeliste min, den fikk jeg og mannen av svigerforeldrene mine i går... tusen tusen takk!!



Barna blir snart plukket opp og skal på gårdstur... mens mannen og jeg skal hjelpe mine foreldre med å male...
Ha en fin søndag, folkens!!

3 kommentarer:

moa sa...

så heldig du er da, som får så mye flotte gaver!
ha en super søndag!
klem moa

Strikkelines sa...

Superfint...Du klarer sikkert å vente.....ha en din søndag

Frk Fischer sa...

Uhu....sånn vil jeg ha og...SÅÅ fine..så fikk du den lys lykten...heldig er du , men det veit du vel!!! Kos dere med maling og go søndag...