søndag 30. november 2008

Endelig

Alene igjen her i huset.. det er deilig noen ganger, nå skal jeg pakke inn 48 kalendergaver, vaske litt klær.. og blogge litt og... ja dere vet.. akkurat det som faller meg inn skal jeg gjøre nå mens jeg er helt alene!!!


Endelig etter mye leting på forskjellige Åhlensbutikker så fant jeg disse kurvene jeg har lett etter, kjøpte med meg to stykker, de står i stua.. en med lekebiler oppi


og en litt mer til pynt... hehe eller bloggifisert for dere?

Kos dere på denne fantastiske dag, sola skinner og det er snø ute, ihvertfall her hos oss... skulle bake pepperkaker her.. men har utsatt det... sånn er det når unga leker i snøen og far ser fotball!!

klem klem






1 kommentar:

Benedicte sa...

Såå deilig å være litt alene hjemme, jeg vet!
Veldig flotte kurver, kjekt å ha lekene i noe som passer litt inn!

Kos deg med tida:)