lørdag 29. november 2008

Bilder fra juleheimen...


Jeg fjernet lysene fra jul bokstav staken, da jeg synes den var finest uten.. så har jeg vært en tur på Linneas hage i dag og kjøpt to stk zink blomsterpotter, den ene har fått en Òrkidee oppi seg!


Slik ser soffakroken ut, jeg har også vært en tur på ikea i dag og kjøpt metervarer med gardinstoff.. så i kveld ble det sydd 2 stk røde puter i lìnstoff...



Her sitter to søte nisser som vi har fått av svigermor...



Lysslynger gjør susen overalt!!
I kveld har jeg så dårlig samvittighet som bare en mor kan ha.. jeg hadde ikke fått med meg at det var junior grand prix i dag, og begge ungene ble lagt kl 20..... storesøster har jo ventet på dette, hvordan skal jeg forklare? Får håpe det går i reprise en dag!?
Jeg har dessverre dyttet i meg noen kokkosboller for mye her.. fysj!
Det regner...
I morgen er det juletre tenning for oss..
God kveld...





8 kommentarer:

Drømmen om en eplehage sa...

Jule stue hos deg jo! Så fint :o)

Her er kaos stue, men jeg pynter ikke den før siste helgen før jul. Gang og kjøkken blir derimot forvandlet denne helgen. Om jeg blir ferdig vel og merke...

Uff, så leit da. Hadde følt meg likedan selv også. Tror kanskje det går i reprise i morgen på dagen/ettermiddagen...

Kos dere meg julegrantenning i morgen! Klem

Støv på hjernen. sa...

Heisann, så fint det er i stuen deres. Jeg tror reprisen er i morgen tidlig eller tidlig formiddag faktisk... Twi twi...

Husmora sa...

-ups! Men du, mgp junior går alltid i reprise. Sjekk tv-programmet for i morgen.
Så utrolig fint det har blitt i stua di, og de stjernene over vinduet, DE skulle jeg likt og hatt, hvor har du kjøpt de henne?
Du er like julete som meg du, og du, de kokosbollene...man skal kose seg litt ekstra når det er jul, basta!

Therese ~ Fjellrosa sa...

Oi, se her er julepynten kommet frem ja :) Jeg ble ferdig med adventskransen nå i kveld, og må vel plukke frem noen stjerner også i morgen. Men resten får nok vente, littegrann hvertfall :)

Fru H sa...

De julebokstavene var skikkelig fine og jeg er enig med deg at de er finest uten lys.

Det er jo så koselig å pynte i advent.

Ha en god 1. advent.

Villa Luftslottet sa...

KOselig julehjem:) uff, den blir ikke enkel....ikke meningen å le, men det bare glapp ut litt her...hehe, men det går helt sikkert i reprise:D Det tror jeg nok, og ps, kokosboller er bra for sjelen...hihi;)

anitas lille lykke sa...

SÅ KOSELIG, TROR JEG SKAL BEGYNNE Å PYNTE LITT I DAG.
VAR PÅ SKEIDAR I GÅR OD DE HADDE SÅ MYELEKKER JULEPYNT.
KUNNE KJØPT MED MEG DET MESTE, MEN DET BLE FORELØPIG INGENTING.
GOD ADVENTSTID.

Minime sa...

Stua har blitt fin med julepynt. Det gjør seg med litt rødt når det er juletid. Jeg skal prøve å få pynta litt idag. Tobias er veldig ivrig etter å julepynte og gleder seg til lystenning, gløgg og pepperkake etterpå. Ha en fin første advent.