lørdag 8. november 2008

Awarder osv...



Tusen takk for awarden, Frk Fischer.... Og tusen takk for ALLE awarder jeg har fått tidligere, det er ikke meningen å være utakknemlig eller noe, men det ble så mange av de en stund at jeg gikk helt surr... beklager... Men dere skal vite at jeg setter utrolig stor pris på hver og en!!!

Gir denne awarden videre til......charm design

Så har jeg fått en utmaning av Sessan, den handler om tallet 4:

4 jobber jeg har hatt...

Barnehageassistent, butikkselger, kundekonsulent, vaskejobb

4 filmer jeg kan se om igjen....

Pretty woman, mamma mia, coctaile, curly sue

4web-steder jeg besøker hver dag...

Blogger, finn, facebook, online

4 steder jeg har bodd...

skullerud, lørenskog, hamar....(mangler den fjerde, dessverre)

4 steder jeg ville vært nå..

Stockholm, København, senga, kanariøynene

Jeg utmaner videre disse 4...

Molly, hvitstil, Bo med barn og Dilla

Ingen kommentarer: