søndag 5. oktober 2008

Snill venninne!!

I går var jeg så heldig, for denne damen her ringte meg og sa hun skulle en tur på Majorstua, så hun lurte på hva slags bokstaver hun skulle kjøpe med til meg hos Sally ann.... Jeg ble så hoppende glad for jeg har jo hatt lyst på forbokstavene til barna mine... Tusen takk, du er skikkelig herlig venninne altså!!

Så her er de.....


Fargen jeg skulle male de i, var en smule deffust.. men jeg har prøvd meg på.....


Svart!!! Hmmm... ikke hvitt? Nei... gullkorn fra storesøster i dag.." men mamma da, har du begynt å like farger? Jeg trodde det bare var hvitt som kom inn i dette hjemme jeg!?" *LOL*

Også vil jeg sende noen varme tanker hjem til dette hjemmet, hvor bestekompisen til minsten bor... dissa gutta er født på samme dag, og tok mandler /polypperoprasjon med en dags mellomrom.. dessverre fikk bestekompisen en blødning i går kveld så han ligger på intensiven på riksen, men det går heldigvis bra nå og han kommer hjem i morgen!! Er stolte av dere, dette taklet dere bra!!!!

Ha en flotters dag folkens og kos dere masse i høstværet!!

10 kommentarer:

Livet er heeerlig sa...

Kjempeflotte bokstaver i mørk farge!!!
Ha en fantastisk flott søndag
*Siv*

BO sa...

Det var ei snill veninna! Kjempefine bokstavar!
Ha ein kjekke søndag!

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Så snill veninne da ♥ Flotte blev dom också ;)

Miljoner klemmer i regnvädret

Torilpia sa...

Fint med svarte bokstaver :o)

Ha en fortsatt fin søndag!! Klem!

sandra sa...

heldige du da!! jeg vil ha bokstaver jeg også, men vet ikke riktig hvor jeg finner de... må nokk inn på nett da! god søndag!

Fjordheim sa...

Flott med litt farger innimellom alt det hvite.
Flotte bokstaver. Godt det går bra med kammeraten. Ikke noe koselig når det skjer slike ting.
Ha ei flott uke :)

familiens Johnsens hverdag sa...

Bare hyggelig:) Greit og kjøpe med når en først er i nærheten av ett sted en annen skulle gjerne ha vært:)

God avslappende uke med minstemann:)

moa sa...

Godt med snille venninner:0)
de ble kjempefine i sort!
..ha en fin uke.

Juno sa...

bokstavene var fine i den fargen:) fin blogg du har:)

simmas hus sa...

Såå fine bokstaver !
Ha en kjempefin dag !
Klem simmas Hus