søndag 12. oktober 2008

Søndagstur!


Oki, så havnet vi på loppis igjen i dag, ikke stort igjen nå i forhold til i går.
Jeg kom hjem med dette bordet i dag, det skal jeg skjære i to, slik at det blir et konsollbord.
Er i gang med brødbaking og bolle baking her nå!
Kos dere i dag!
En liten oppdatering herfra..
bollene smaker fortreffelig, det spørs om vi orker noe middag her i huset!!
Men jeg har tenkt litt på dette bordet, og det kan kanskje være fint som pc bord også???
Hmm... jaja, fint ble det etter vask ihvertfall...

15 kommentarer:

*Hege*-mine små skatter sa...

Så fint det kommer til å bli:) Je har og lett etter et sånn bord-håper det dukker opp et snart!

God søndag!!

Husmora sa...

VRÆL. Akkurat sånt bord ønsker jeg meg, men jeg finner ikke.
*gråter*
Og så skal du sage det i to.
*gråter mer*

Hespe sa...

Det kommer til å bli et flott konsollbord!!

Mmm, nybakte boller og brød - tror jeg stikker innom en tur jeg ;o)

Ha en flott søndag videre!

Klem:o)

... 4 på toppen sa...

Flinka :-)

Tulip sa...

Det blir nok fint som konsollbord vil jeg tro.
Lykke til!

HildeS. sa...

Hei hei.
Kjempeflott bord du har fått tak i, og det vert kjempetøft som konsollbord:)
Ja eg sel collagebileta mine. Nokre har eg på bloggbutikken Hildes skattkammer, og elles skal eg ha dei for sal i butikken min som eg startar opp på torsdag den 16 okt.
Ha ein fine og god søndag.
H.

moa sa...

hei,hei..
så fine ting du har fått deg på loppis.blir spennende å se både bordet og skapet,når det bli ferdig- morsomt med litt prosjekter på høsten..
..fortsatt fin søndag!

leif.nesje sa...

Det er tydeligvis bord det handler om i dag ja ;) Så heldig du har vært da. Det var knallfint. Smart idé å kutte det i to til konsollbord. Funker nok knallbra som PCbord også. Valgets kvaler. Vi har et nesten likedann til PCbord. Veldig fint, men litt dårlig støtte for armene. men men... man lider jo litt for skjønnheten da ;)

God søndag videre

Lena sa...

Loppeguri! Så moro at du fant noe TO dager på rad, da! Skulle gjerne vært med, jeg - men det får kanskje bli neste gang... Gleder med til å se konsollbordet!

Strikkelaura sa...

Nydelig bord, et slikt jakter jeg også på! Tar gjerne en bolle :) God søndag!

sandra sa...

hihi!! har aldri komt på å kjøpe noe som skal deles i to!! men jammen så lurt da!! det kan jo brukes til masse det! pc bord er jo veldig greit! tar ikke så stor plass:)

Frøken Englefjes sa...

Så utrolig fint bord!

grattis med funnet.

Fjordheim sa...

Heldig du. Det bordet ser fint ut.
Liker så godt at det er skuff i bordet. Har det på kjøkkenbordet.
Høres godt ut med boller og hjemmebakt brød.
Ha ei flott uke :)

LISBETH---<-@ sa...

Veldig fint bord,sikker flott til pc bord eller delt i 2 he he.Valgets kval...
Ha en super dag.
Klem

Alex sa...

Det kommr til å bli KUULLT !!

Gleder meg til å se det ferdig :)
Boller har jg hatt lyst på i mange dager no....men har ikke hatt ork til å lage.. venter på arbeidslyst :)

Klem