onsdag 22. oktober 2008

Så kom...

bloggtørka!!

Det er ikke det at jeg har ingenting å gjøre her i huset, en furuskjenk å male, noen tallerkenhyller, en ramme må males... osv

Det er tiltakslysten og rett og slett det å orke å gjøre det.. begynne med det!! Kroppen og hode mitt følger ikke det vanlige mønsteret om dagen og jeg vet ikke hva som skjer....




Jeg har vært å kjøpt meg litt jern-produkter i dag og håper det vil hjelpe litt, men hva jeg skal gjøre med minsten og søvnen, det aner jeg ikke... for selv om mandlene, de falske mandlene er borte, så surkler han som aldri før, hoster og snørrer.. jeg skjønner INGENTING!?!?

Ha en fin kveld og uke folkens... så "snakkes" vi når tankene har fått plassert seg!!
klem...

12 kommentarer:

Husmora sa...

Å jeg vet akkurat hvordan du har det. Samme greiene her, jeg fatter ikke hvor energien min har blitt av. Jeg orker aldri noen ting lenger, jeg som skulle gjøre så mye etter at småtten begynte i barnehagen. Masse som skal males har jeg også. usj. Må ta meg selv i nakken, innbiller meg at bare man kommer igang så kanskje det går av seg selv etter hvert. Man må lete frem energien selv liksom, for at den skal komme tilbake.
Men stakkar lillegutt da. Det skal da ikke surkle sånn. Hva sier legene om det? Høres ikke noe særlig ut.
Håper du finner energien igjen frue, så kan du smitte meg litt???

charm design sa...

Ta den tiden du trenger,helt normalt høst "syndrom"det der.Oktober/november er de skipeste månedene i året for alle.Snart er det hvitt på bakken og vi kan glede oss til jul.Da er jeg sikker på at energien kommer tilbake.Kansje det er lurt å sette seg tilbake å gjøre ingen ting en periode.

Anette sa...

HUff og huff! Ikke alene da, synes alle andre får unna ting hele tiden, mens jeg knapt nok rekker å legge sammen haugen med klær før det neste er tørt...håper vi ikke må klare oss så lenge uten deg...? Klem

Livet er heeerlig sa...

Heihei!
Vet akkurat hvordan det der er... Det går i bølger. Plutselig er energien og tiltakslysten tilbake :)
Det beste er å prøve å la være å tenke på alt du ikke får gjort og heller være kjempeglad for det du får gjort. Det har hjulpet meg masse, minske den dårlige samvittigheten :)
Ha en finfin kveld
*Siv*

Anja Holt sa...

God bedring!

. sa...

Heisann. Du er ikke alene om å ha bloggtørke, jeg er også tom. Du har da hatt det tøft i det siste med sønnen din og mandlene. Så har du også fått gjort masse i heimen.

Ta den tiden du trenger, men kom snart tilbake igjen:). Hvis ikke så savner gamlå deg:).

Stor klem fra Gamlå

Frøken (male)STRØKEN sa...

Åhh, sku mer enn gjerne tatt en matbit å en kaf4e sammen med deg v det bordet der.. skikkelig koselig var det!!

Go bedring herifra også :)

Vestlykkja's kosekrok sa...

Heisann, I know... men vet du..lillegutt her var syk ca 3 hver uke og da var det forstøverapparat døgnet rundt noen dager før han var bra tpar uker og så begynte det igjen,,, bank i bordet, men etter jeg var hos kinesolog med han 8/8 så har han brukt maskin 1 dag... han er i barnehagen hver dag og har ikke vært borte fra bhg eller fått mer enn minste dosen av medisiner etter møtet med kinesologen... jeg tenkte det at jeg prøver alt for å få han frisk.. alternativ medisin kan være bra... kan ikke fatte at det er samme gutten som ble innlagt på ahus i juni fraktet med helikopter og han jeg har her hjemme nå... alltid ellers når han har vært forkjølet har han blitt skikkelig syk men nå stopper det med kun forkjølelsen.. kanskje det er verdt å prøve for dere også... søvnen er også på plass... bare et lite tips for å hjelpe!! Klem :-)

Frøken (male)STRØKEN sa...

tusen hjertelig :) ja når man først hiv seg til å grise ut kjøkkenet med brødbakeing, så må man gjøre det med stil :)

Go klem tilbake!

Fjordheim sa...

Ja det er ikke noe godt når en ikke får sove om natta. Hverken for liten eller stor. Håper det ordner seg.
Ønsker deg netter med mye søvn og gode dager :)

Tove sa...

Jeg tror nesten det er noe som går nå jeg... men det går nok over, iallefall bloggtørken:) Håper gutten din begynner å sove orgentlig snart, vet alt om unger som ikke sover.., jeg sov ikke en hel natt på over tre år.. Nå er jenta mi snart fem og de hele nettene hun har sovet kan jeg telle på et par hender. Og man trenger søvn, både liten og stor.

Men du, sender du meg adressa di!! Så skal jeg få sendt deg pakken i morgen tidlig:)

klem

Smineset sa...

Det er høsten! Jeg har så store problemer med å komme meg opp på morningen at mannen min må gå mellom vårt rom og lillegutt sitt rom lenge å rope for at vi i det hele tatt skal reagere.

Lillegutt blir bært ned og lagt i sofaen (skulle ønske det var meg...)

Men det er jo litt hyggelig også når det blåser ute og stearinlysene er tent...

Ha en super dag! ;-)