onsdag 15. oktober 2008

Me like...

Finn.no!! Oh yeah....

Mitt seneste kupp på finn er denne herligheten....



Jeg har lett og lett etter en gyngestol ganske lenge nå, har saumfart finn hver eneste dag... på mandag skjedde det.. jeg hadde så utrolig flaks, førstemann til mølla osv.. (etter meg hadde det ringt 8 stykker..) Prisen var et kupp og at den var malt hvit var jo bare så behagelig.. et prosjekt mindre å male..*LOL*

Det er litt kaos her med møbler nå, så jeg vet ikke helt hvor den skal stå.. *S*
Malingen folkens har jeg ikke begynt på enda.. er en smule giddalaus om dagen.. men hekta på loppis,... oh yeah!!

Ha en flotters kveld a dere.. og tusen takk for alle de koslige kommentarene deres!!
klem klem

8 kommentarer:

Min verden sa...

Fin :) Hadde jeg hatt plass skulle jeg også forsøkt å få tak i en sånn en. Kjempefin. Hanne

Lena sa...

HÆRLIG!!!
;o)

fru vims sa...

hei sveis!

for en flott stol du har funnet på finn! :) og så deilig med saueskinn oppi.

og du...farger..det gjør noe med en (iallefall meg) gir meg energi og godt humør på en grå dag.

primer er ganske enkelt grunning.
har kjøpt en boks med det på biltema også ;)

lykke til på veien mot noen farger, om du tør ;D

klem

Frøken Englefjes sa...

Åh, jeg er også på jakt etter en gyngestol, men har ikke funnet noen så langt...har vel ikke plass heller egentlig, så hadde jeg kommet over en måtte jeg seriøst vurdert det, skulle de hengt i taket? neppe...

så egentlig er jeg veldig glad for at jeg ikke har funnet en ennå...fnis!

Kristin sa...

Fantastisk!!
-denne skulle gjerne jeg hatt i stua mi også :)

Godt kjøp!!

Anja Holt sa...

Den gyngestolen var kjempefin, jeg overtar den gjerne om du ikke finner plass... jeg vet akkurat hvor den skal stå hos meg!

Solveig sa...

Kjempe fin!
Den blir god å kose seg i med en kopp te;)

Vibeke sa...

Det var litt artig å se den gyngestolen din, for min er også hvit med et slikt saueskinn oppi. Stolen min er kjøpt på auksjon. Den er utrolig god å sitte og brukes mye av både voksne og barn. :)