lørdag 11. oktober 2008

Loppis meg her og der..




Kjenn skole

Lørenskogs mest populære loppemarked. Stort utvalg av kvalitetslopper til gode priser! Påfyll av lopper begge dagene. Vi har gode parkeringsforhold og kafé.
Start: 11.10 10-15 Slutt: 12.10 11-14

Sitter bare å venter på at jeg skal på loppemarked nå... gosh, jeg har aldri vært en loppemarked jente, for jeg har aldri orket tanken på å eie andres "møkk"... men det er godt man vokser og blir eldre, for da blir tankene annerledes og!!

blir spennende å se om jeg finner noe....

Tusen hjertlig takk for alle de fine kommentarene i forrige innlegg, vi har rost bestefar oppi skyene og noen har spurt om han lager flere senger.. men dessverre folkens dette var nok bare et engangs tillfelle! Storesøster maser om et dukkestue i hagen så jeg vet ikke om hun får det igjennom...*S*

Ha en fin lørdag folkens, så "snakkes" vi senere i dag!

9 kommentarer:

Husmora sa...

Loppemarked er kjempekult.
Her er det aldri sånt, kjedelig altså.
Kos deg i dag, kanskje du finner noen skikkelig fine skatter.

. sa...

Ti tei.
Først må jeg bare si at sengen din far har lagt var bare helt stillig. Ikke rart minsten er fornøyd. Hvem hadde ikke vært det med en slik flott seng!! Sengen var gjennomført med så mange fine detaljer!!

Lykketil på loppemarkedet!!
Håper du finner noen skatter.
klem fra Gamlå

Fjordheim sa...

Håper du blir den heldige eier av noen av de flotte skattene fra loppemarkede i dag. Går ut fra at vi får høre litt mer om det etterhvert.
Den senga var bare knalltøff. Forstår ikke at det går ann å lage noe slikt. Han kunne nok ha solgt de for en veldig god penge visst han ville laget flere slike. Nå er mine gutter 16 og 20 så jeg er ikke helt sikker på om de ville hatt en slik seng. Måtte nok ha ventet på barnebarna i tillfelle.
Heldig er dere som har en så kreativ bestefar.
Ha ei flott helg :)

Tulip sa...

Også vært på loppis idag.

Du å du så kul seng bestefar har laget! Skjønner gutten (og du) er stolt!
God helg til dere!

Støv på hjernen. sa...

FINN-kode: 15100820 - sist endret: 10.10.2008 21:21 her har du ei med en fin tallerkenhylle.

*Hege*-mine små skatter sa...

Gleder meg til å se om du finner noe spennende!!

*Hege*-mine små skatter sa...

Du...-innlegget om senga til gutten din hadde gått meg hus forbi.Den er bare helt utrolig!!! For en snill og flink pappa du har!!!
Dette må jo være den heldigste gutten!!!!

familiens Johnsens hverdag sa...

Hva slags kupp gjorde du da:) Venter spendt på bilder

Lena sa...

Har du dratt noen lopper inn i hus eller??? Nå er vi skikkelig spente her, altså!