torsdag 9. oktober 2008

Litt om vær og vind..



Av mangel på noe å skriv eom så kan jeg vel kanskje gruble litt over været!? For det er ikke nice om dagen.... Her regner det og det er ganske grått og trist!!

Lillemann sover på soffan nå, lille trøttingen begynner å bli bedre i formen og da begynner han jo selvsagt å kjede seg litt her også... blir godt med bhg til mandag for han! Det har blitt mye kos og tv titting her... kan tenke meg det blir liv i huset når vi må kutte ned på yoghurten og isen!

På lørdag er det loppis på skolen her, pleier sjelden å være noen kupp... men jeg må innom for å se, kjenner jeg gleder meg for nå er det lenge siden jeg har vært på loppis!

Nei, jeg får komme meg opp av soffan her.. for det er kaos på gulvene med leker og klær...

klem klem..Ha en fin dag!!

1 kommentar:

Gunhild, NO sa...

Hei! Er bare raskt innom før jobb. Fargen heter Alpakka. Og den er fra Fargeglede. Den er litt varmere enn den sandfargen jeg prøvde først. Men i et spesielt lys kan den kanskje få litt rosaskjær. Men jeg er veldig fornøyd. Har den inne i ganga også.
Ha en god dag!