mandag 6. oktober 2008

Jeg gir meg ikke...

Bokstaver her og bokstaver der!!

Jeg har flyttet litt på de igjen, de er finest når de står alene synes jeg.



S`en satte jeg på tavlelisten i entreèn, de bildene med blå rammer står der fordi jeg ikke vet hvor jeg skal ha de henne.. og mulig rammene skal males på nytt... det lyseblåe kom og gikk ganske fort i dette hjemmet..*S*


Så satte jeg &`en på den flotte hylla i stua som jeg har vunnet hos denne damen!! Det hvite lys huset har jeg kjøpt her...

Det går bare bra med lillebror her i gården, men han sover dårlig om natten.. så det er to trøtte og slitne foreldre i dette huset! Gleder meg en smule til å sove hele natta igjen...

Pappan min er snart ferdig med sengen til lillebror også... en helt egen hjemmesnekret lynet McQeen seng.. gled dere til å se, byggmester bestefar er veldig flink altså, det er et praktfullt syn!!!

Tror jeg bare må si natti natt her jeg.. Don`t let the bed bugs bite!!

20 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Ble fint med bokstavene alene også da:)

Bra det går bra med minstemann:)

Hva med en køben tur før jul?? eller har vi tid til det da tro;)

Jeanette sa...

Heisann.. syns det var pent når d stod hver for seg!:))) enkelte ting kan en flytte rundt og rundt!!:))) og til slutt så blir en nøgde.. flott blogg du har!:))

sandra sa...

de passet perfekt på begge bildene! så koselig det var! gleder mg til å se sengen:)

LINE JEANETTE sa...

hei på deg.Du er det lov til å spørre hvor du har kjøpt den fine tavlelisten din??Veldig på jakt etter en sånn..

Tulip sa...

Fine bokstaver. Kan like gjerne stå hver for seg, som sammen!

Han en fin kveld og forhåpentligvis får du sove hele natta igjennom!

Solveig sa...

Bokstaven ble fin alene ja!
Likte fargen du har malt de i:)
Så fint du hadde det i gangen.

borghild sa...

Bokstavene ble kjempefine hver for seg også!! Og så fine bokstaver!!! (Jeg har også barn på K og S, hi hi:-)
Håper dere snart får nattesøvnen tilbake, jeg merker iallfall godt at lunta blir kortere dess kortere nettene er, uff...
Klem B:-)

Fru Fjeldhammer sa...

Hei Line jeanette!
Det er tavleliste fra ikea.
Klem

... 4 på toppen sa...

Kjempefint på hyllene hver for seg synes jeg ... du, den kommoden i gangen, hvor har du fått tak i den? Perfekt med fire små og fire store skuffer, ett til hvert familiemedlem. Luer, votter, sokker, skjerf, halser osv. osv.

Klem

aase sa...

Bokstavene er så fine!! Det er gøy å flytte og ordne rundt til man blir fornøyd!!

Blir spennede å se den ferdige sengen da!!

Ønsker en god helg alt nå jeg, for jeg reiser til Paris på torsdag og kommer nok ikke innom før etter turen!!

. sa...

Bokstavene dine er kjempefine slik som du viser dem på bildene her!!

Det så er så fint med sånne bokstaver er jo at en skal flytte på dem:)) synes nå jeg da.

Gleder meg til å se sengen!!

Klem fra Gamlå

Thusnelda sa...

Hei så flott blogg, veldig mange fine ting. men kor er kaos ? Må berre sende deg bloggen til Kaos

Thusnelda sa...

http://kaosboxer.blogspot.com/

Her kom den !!!!!!!!

Frøken Englefjes sa...

Så fine bokstavene dine blir! Jeg har vært på Sally Ann i høstferien, men har ikke kommet så langt at jeg har fått malt bokstavene mine ennå. Har du brukt vanlig maling? Jeg lurer på om jeg kan bruke spraymalng, hva tror du?

God bedring med minstegutten da!

Living White sa...

Det der ble virkelig pent altså! Bilde nr 1..suuuuuper lekkert!
GOOD WORK!

Hehe, ja nei jeg skal ha ett klesskifte i morgen for å si det sånn. Det mest komiske ble vel da folka så rart på meg: hva er det du har på deg, hvor jeg egenltig ble litt små snurt og bare "hallo, hva er problemet". Så går jeg sånn uten å vite det selv?????? HAHA! Vi hadde mye artigheter i dag med den skjorta...hehe

Bo med barn sa...

Håper å kunne starte opp neste torsdag... tvi tvi!! Veldig gald du gleder deg:)

Rosa sa...

Så fint det er med slike bokstavar! Absolutt til inspirasjon :)

silhouetten er ikkje så komplisert. Du får med mange figurar inkludert, og kan kjøpe digitale pakker om ein ikkje klarar eller har anledning til å mikkmakke nokon sjølv. Sjølve utskrifts-prosessen er godt beskrive i brukarveiledninga (og ja - eg er jente, så eg les slike FØR det har gått gale, hihi). Den baserer seg på vanlege windows-menyar osv... vil absolutt anbefale den. Eg trur at den vert ganske fort tent innatt i forhold til å kjøpe nye alfabet og dies til tang e.l. betalte 1790 på bikuben.no (jubileumstilbud som eg kasta meg på, løøøøøp og kjøøøøøøp) :D

Og takk for helsing, forresten!

God kveld vidare :)

Anette sa...

Synes du gjorde et klokt valg! Ler noen av deg når du flytter sånn rundt på ting? Det gjør de hos meg nemlig...Ha en fin dag! hilsen ny-blogger Anette

Anette sa...

Jeg bli SÅ glad av kommentarer...sånn er det vel å være ny..? Takk skal du ha!
KLem tilbake :-)

Anonym sa...

heisan.

kjempetøffe bokstaver. Hvor har du fått tak i bokstaven & ??

hilsen elisabeth