fredag 10. oktober 2008

Jeg er så stolt!!

Så stolt av pappan min, bestefaren til barna mine! Han har snekret og malt en ekte Lynet McQueen seng til minstemann her i huset... jeg vet ikke hvem av oss som er mest stolt.. gutten eller foreldrene!!!


Han lånte en lekebil fra minsten og se hva han har tryllet frem... !! Dette er håndmalt...


til og med lys er det på bilen.. lilleskriften her er klistremerke... se de kule detaljene, se de store muttra inni hjulet...




Klistremerker til veggen har også blitt kjøpt inn av mormor og bestefar... en stolt gutt ble litt forstyrret i dag da de hadde detti ned fra veggen.. vi må finne på noe slik at de sitter der..



Her er den stolte gutten og kanskje den mest heldige gutten her i landet, ihvertfall akkurat i går!! han sovnet der etter litt.. ville ikke ha madrassen der for han skulle jo kjøre bil!!

Tusen Tusen Takk bestefar, vi er virkelig stolte av deg.....

33 kommentarer:

Kari - My home is my Castle sa...

For en flott bil og seng :))
Skjønner godt at han ikke ville ha madrass hehe..
Dette er jo en drømmeseng for gutter :))
Så heldig du er som har en sånn flink og kreativ pappa ;)

Ha en fin dag
Klem,Kari

Husmora sa...

ER DET MULIG? Det er den flotteste senga jeg noen gang har sett.
FOR EN BESTEFAR!!
Kan vi adoptere han? Bare litt?
Hadde sjefen her fått den senga hadde han vel sovet døgnet rundt. *lol*
Vi har sånne figurer vi og, OG de detter ned fra veggen.
Jeg har prøvd alt, vi har glassfiberstrie så det vil ikke sitte.
Jeg har prøvd sånn "tyggegummi" fra hobbybutikken, tosidig tape, fotofilm (lim).
Til slutt klikket det litt og jeg smurte på litt skikkelig lim på baksiden. Og nå sitter det.
Får heller male på nytt den dagen de skal bort.
Alt for en lynet-fan.
Ha en strålende helg.

Lena sa...

OMG - for en seng!!!!!!! Var lillemann gal etter Lynet fra før - så blir han ikke kvitt den dillen før han når tenåra nå... Så utrolig flink pappaen din er! Den får ti i stil fra meg!

oline's skattekammer sa...

Wow, den senga var bare helt rå!! Men så er det jo bare helt utrolig hva en besteforelder kan få til, når det er snakk om barnebarn!! Og pjokken selv, ser kjempefornøyd ut. Regner med at du kommer til å finne ham akkurat der i lang tid fremover;) Ha en fortsatt fin fredag!

familiens Johnsens hverdag sa...

Det er en utrolig flott seng!! Er det mulig sier jeg bare.. Den senga var det virkelig verdt og vente på. Han må være utrolig glade i dere alle:D En far og være stolt av dette:)

villemo sa...

Den var utrolig flott - godt for en liten krabat, og ha den kuleste og tøffeste sengen i hele gata..

Thea sa...

Jøss, dere er heldige. SÅ knallkul seng for den den lille da:)Tar av meg hatten jeg:)

Hespe sa...

Wow, det må jeg si - kan tenke meg at sønnen din ble fornøgd med den sengen ja. Riktig så flott!

Ha en flott helg!

Klem :o)

Livy sa...

*dååååån*
Det er den kuleste senga jeg har sett noen gang!! Er det virkelig mulig - skjønner godt at han og dere er stolte! Utrolig fin!!

Ønkser deg en super helg!
Klem fra Livy

minishabby sa...

Hei hie!
Gus så stilig seng.
Hadde vært like stolt som deg jeg også ja.
Skikkelig drømmeseng for en liten gutt. Dette blir noe å vise frem til kompisene.
Ha en flott dag!

Heidi sa...

Oj, oj, oj, for en flott seng. Ikke det spor rart at du er stolt av faren din. Ja det har du all grunn til :) Utrolig flink pappa har du.

Det må jo være toppen av alt for en liten gyttepjokk å få en slik drømmeseng.

Ha en fortsatt fin dag og en riktig god helg.

sandra sa...

så stilig!! hallo- han må være verdens flimkeste:) tenk hvor stolt lillegutt er nå ja! sø søt da... :)

Anettes hus sa...

Kjempe-fin seng! Den hadde min yngste sønn elsket også!!

Klem Anette

Lappesola sa...

WOW!! Tenker den kommer til å vekke begeistring og bittelitt misunnelse blant kompisene. Heldiggris!!
Klem fra Sol

simmas hus sa...

Utrolig flott seng !
Skulle tro den var helt nyinnkjøpt fra en eller annen fancy butikk..
HAr en sønn selv som nok hadde likt denne sengen.
Go helg til deg og dine !

Klem
Simmas Hus

fru Pink sa...

Her kan jeg se for meg tindrende barneøyne! Dette må jo være gaven over alle gaver for lillegutt:-)
Utrlig fin var den!

Nr. 5 sa...

Wow, DET var en kul seng :) Får håpe det blir litt soving også, og ikke bare kjøring, hehe :)

Klem fra nr. 5

Kort og Søm sa...

Oj, helt fantastisk! Minste gutten min ville blitt fra seg av glede over en sånn seng!! :o)

Benedicte sa...

Wow! Så flink og snill bestefar, da:))

Solveig sa...

Wow!
For ei flott seng!!
En gutte drøm å ha ei slik seng vil jeg tro:)
Så heldig han er som har en slik bestefar som er så kreativ og hendig da!

God helg!

anneskreative sa...

Så stilig,,,,
Heldig du som har en så kreativ pappa....
Ta godt vare på han
God helg og god natt til eieren av den flotte senga,,,,,er sikkert bare moro å legge seg nå.
Anne

mali-mo sa...

Kjære deg, skjønner godt at du er stmolt, det hyadde jeg ogsåå vært. Du får vise kommentarene til bestefaren tenker jeg. Sengen var superflottt!!!! Veldig imponerende!

Juno sa...

åh,for en fin bil!!! Skjønner godt du er stolt, det hadde jeg også vert hvis det var min pappa som hadde laget den. Bra jobba:)
Tipper lillegutt er stolt av den nye bilen/senga si-jer ser det for meg:)
Ha en fin dag!

Anette sa...

Er det mulig...? Noe av det kuleste jeg har sett, minsten her ville dånt av lykke! Takk for at du linket meg og god helg til dere!

Hvit Stil sa...

Så utrolig flott seng. Kan skjønne det er stas. Og bestefar sitter jo på utrolige kunnskaper!

Jeg husker jeg så en bilseng (langt fra så fin som deres) på en tv serie da jeg var liten. Den senga ønsket jeg meg såååå. Heldige gutten din

Klem fra Christine

... 4 på toppen sa...

Wow ... du må bare hilse den dyktige pappaen din med beskjed om at han nå sikkert kommer til å få inn bestillinger på slike senger. Dette kan bli big business!!!

Klem og god helg :-)

LoneK sa...

Hei for ei tøff seng, må være alle gutters drøm.

Når det gjelder casaparty er jeg usikker på hvem som er konsulent i ditt område.
www.casainterior.no

LiNda:) sa...

wow!
for en seng!!
den var kjempe fin!!
:D

Butterfly sa...

Fantastisk seng!!
Den må han jo sove godt i :o)
Godt jobba!!

Ha en fin helg :o)

Sanna sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar på min blogg - og "wow" den senga var jammen kul. Kan nok tenke meg det er en stolt eier av denne. Og hjerne bak det hele burde også være stolt - kjempe bra jobba !!

Lyst på livet sa...

Herlig!! Den som hadde vært liten gutt der!
Skikkelig dødrå seng/bil og jeg skjønner godt at foreldrene også syns dette er stas :-)

Ja, jeg skal kose meg også...det er jo kos i idrettshallen, men litt tid foran peisen rekker jeg også kanskje...hihi...

Nyt helgen der hos deg også.
Klem

Mi familia sa...

nydelig!!!
Ungene ha en morfar som er lykke flink,, men han bor lang lang fra oss... han ha lagge en seng til mine barne og, mamma klærte det og ta med seg fra Colombia da dan var født.

Gratulerer med cool seng til lykkely eier! :o)

Anonym sa...

Å, sånn heldig liten gutt! Lynet er min lille treårings store idol. Men min gutt er nok ikke så heldig å være forsynt med en nevenyttig bestefar, ikke en gang en bestefar med ti tommeltotter...