søndag 26. oktober 2008

Før og etter bilder

Slik, da er barna lagt og kjøkkene ryddet.. Mens jentene var på kino, laget gutta pizza.. mannen til frk fischersverden er en dreven kokk på kjøkkene... lillebror her syntes pizzaen var så god at han trøkket i seg 4 hele pizzastykker... herr fjeldhammer og jeg har hoppet i joggebuksa slik at knappene på buksa ikke skal fyke i øya på noen... tusen takk for deilig mat!!

Jeg er en slik sjel som ikke klarer å la ting ligge... selv om formen ikke er topp, så har jeg måtte male allikevel.. for furu i mitt hjem, hmm... det klarer jeg dessverre ikke å se på... toldmodigheten min er ikke helt perfekt den heller, så det for holde med to strøk!!


Ja, slik så det altså ut på fredag....


Og nå ser det slikt ut... jeg mangler fortsatt 6 knotter.. litt feilbergning fra min side *LOL*
Knottene har nå høynet skapet betydlig...*fnis* Nå gjelder det å se hvor lenge dette skapet får stå i fjeldhammer heimen.. er mor fornøyd eller ikke?


Det ble også malt tallerkenhylle til bøkene til storesøster... bestefar er ikke videre fornøyd, han bare rister på hode.. men bryr vi oss..nop!!

Syns hylla gjorde seg veldig på lillebror sitt rom.. selv om det er ingen bøker i tallerkenhylla nå ved sengetider..*S* Hva syns dere, skal lillebror få en lysslynge også? stjerner kanskje?
Nå skal jeg slenge meg rundt og se enda en film her i dag.. jeg kjøpte nemlig sex in the city filmen i går, jeg er igen stor fan, men siden filmen bare kostet 99kr på Lefdal så ble det nesten det samme som å leie... og se den, det må jeg!!
Ha en fortsatt så trivelig søndagskveld... og en fin ny arbeidsuke i morgen!!
klem klem











25 kommentarer:

sandra sa...

skapet ble jo helt nytt!!! så stilig!! ånei- vi bryr oss ikke om slikt:) ikke her i huset heller!!

Merete sa...

Skapet vart kjempefint etter at du mala det!! ser jo heilt nytt og stilig ut :o) tippar det var LITT av ein jobb å få det ferdig...
koselege rom ungane dine har :o) og klart lillebror må få ei lysslynge og!! det hadde han nok likt!

Blått er flott sa...

Sååå fint det ble!! :)
Det hadde jeg helt klart beholdt!!

Lykkelita sa...

Så fint det skapet ble! Helt nytt jo... Her er det bare å fortsette malingen skjønner jeg - utrolig mye jobb det der, men hva gjør vel det når resultatet blir slik??
Klart lillebror må få lysslynge, han også! Den ga tallerkenhylla et ekstra løft!

Nina sa...

Skapet ble utrolig fint, helt utrolig at det er bilder av samme skap. Som natt og dag. Knottene passet perfekt:0) Jeg likte så godt lysslyngen, hvor har du kjøpt den? Fortsatt god kveld!

Villa Luftslottet sa...

Hei, den ble jo kjempefin jo:)STILIG!
Det heter seg at det skal være både grunning og så tre strøk....,men for å være helt ærlig - så har du min fulle forståelse for to...hehehehe;)Skulle male tre skap, og skrøt i vei, men har enda ikke kommet lenger enn til ett, og lenger blir det ikke heller;)

Villa Luftslottet sa...

-og det var flotte rom barn dine har , tallerken-bladhyllene ble flotte, det er en artig ide det:)

Hespe sa...

Knallfint ble det!! Tallerkenhylle til bøker er jo både praktisk og dekorativt, så helt topp det også.

Ha en flott kommende uke!

Klem:o)

familiens Johnsens hverdag sa...

Skapet ble utrolig fint. Tallerken hyllene ble også fint.. Angrer kanskje litt for at jeg har gitt bort alt i furu.. kunne jo bare pusset de opp.. men men..

Må komme med på loppis og få meg noen tallerken hyller jeg også..de er så fine...:)

Ha en fin kveld med film

ღ Inger ღ sa...

jeg har ikke ord på hvor fint jeg syns det skapet ble!! herremann! skulle ønske det var mitt ;) Du er FLINK!

Hverdagen vår sa...

så fint skapet ditt ble.
Og stjerner på lillebror sitt rom, det ville jeg nok ha prøvd.
Det var jo kjempefint med lysslynge rundt tallerkenhyllen.

lilleann sa...

ÅÅÅÅÅ så flott et skap !!! Hvitt er bare lekkert!!! :)Virkelig flink har du vært! Mye jobb ja :)

Guttemamma sa...

behold,behold! Ser iallefall kjempeflott ut på bildet!!

Livet er heeerlig sa...

Skapet ble jo superflott!!! Og for en jobb, sikkert ikke bare bare å male 2 strøk :)
*Siv*

Juno sa...

det skapet ble kjempefint. her snakker vi forandring:)

Daisys home sa...

Ja der har du nok hatt litt av en malingsjobb,men for et flott resultat!Dette hadde jeg nok villet beholdt ja.Ha ei fin uke.

Minime sa...

Skapet ble kjempefint. Du er jo lynkjapp når du setter iagng. Hmm. Litt misunnelig der. Knottene var fine, men jeg satser nok på noe billigere hos meg. Enten svarte knotter fra Ikea (19 kr for to stk) eller male de gamle.

Klem :)

Drømmen om en eplehage sa...

Fnis! Vanskelig med å bestemme deg altså...
Det er ikke lett, men jeg synes skapet ble flott jeg! :o)
Og det ble tallerkenhyllene også. Ypperlig til bøker, og det hadde ikke sett like snertent ut med fat i de hyllene over sengen... Hahahahah!
Ja, det er sent igjen... Du skjønner. Gjesp!


Ha en knall fin dag i morgen. Karten kommer hjem og jeg gleeeeder meg! juhujippiploppplopp!

Klem

Frøken Englefjes sa...

Guri så fint skapet ble! Du er jammen kjempe flink...jeg hadde ånden over meg i går så etter noen timer med masteroppgave ryddet jeg og vasket i kjøkkenskapene. Deilig!

Anitas hus sa...

Wow, skapet ble råflott og jeg hadde definitivt beholdt det!

Koselig på rommene til barna dine også.
Ønsker deg en fin uke!
Klem:O)

Fjordheim sa...

Det skapet var jo flott. Det ble nydelig med de knottene på.
Veldig praktisk med tallerkenhyller over sengen til ungene.
Ønsker deg ei flott uke :)

Hildegunn sa...

Sier som de andre, skapet ser ikke ut som det samme .Kjempe flott med hvitt , og knottene var prikken over i`en.

Huset på landet sa...

Det ble en stor forandring, og det ble kjempefint!! Har lyst på sånne tallerkenhyller på ungenes rom jeg også, men ikke snakk om at jeg finner!

Ha en flott uke!

Kari Ann sa...

Skapet ble nyyyydelig:)))
Fikk lyst ti å male noe selv:)
Klem Kari Ann

Vestlykkja's kosekrok sa...

skapet ble knallfint... går det ann å hyre deg til malejobber eller? :-) er så lite tålmodig jeg altså og her er det masse å ta tak i skal jeg si deg... må vel brette opp arma snart vel..