onsdag 1. oktober 2008

Feel the LØØØøøøVvvvve!!!



Jaha, jenter eg tek utfordringen deres... selv om jeg ikke skriver like godt som DENNE damen (hun har skrevet et fantstiskt godt innlegg som er verdt å lese....!) så skal jeg klare å rable ned noe!

jeg oppdaget bloggeverden sommern 2007, jeg snikleste blogger en lang lang tid.. kom meg ikke engang fort nok hjem fra jobben før pc ble skrudd på... nesten slik at jeg glemte å hente ungene i barnehagen og middag hva var det!!?

Men i februar 2007 ble jeg sykmeldt og det var da jeg begynte å blogge... takke være bloggeverden og alle dere herlige damer så er jeg tilbake i jobb og "min verden" er et bedre sted å være... bloggingen har gjort meg mer posetiv og glad i meg selv... jeg liker meg her.. Tusen takk alle sammen....

Nå skal jeg avlaste herr fjeldhammer litt og kose meg med minstemann.. det går mye i disneychannel nå, men slik er det jo når man skal ta det med ro... Minstemann takker besteforeldrene for alle de fine pakkene i går, de blir flittig lekt med!!

Ha en fin dag alle sammen... and can you feeeeel the løøøøøvvvvvvee!?

24 kommentarer:

MOLLY sa...

jEPP, DET KAN JEG, OG DET ER NETTOPP DET VI SKAL!!! hER SKAL VÆRE EN postiv PLASS, FOR GLEDE OG DELING AV SAMME INTERESSE, OG ET LYSGLIMT I EN TRAVEL HVERDAG:)

WOW der var caps locken på hele tiden...jaja;)
Ha en super dag!!!!

MOLLY sa...

Uæææææh...grattis med overstått:)

Huset i skogen sa...

Feel the love..yes! Her kan vi faktisk det. Minstemann og jeg er bare hjemme og koser nå før jeg skal på kveldsjobb. I tillegg skinne solen...hva mer kan man forlange? Krever ikke mye hihi..
Fint å høre at operasjonen gikk godt. Er jo alltid en liten spenning både for store og små når en skal igjennom en operasjon.
Har en liten award til deg inne på bloggen min.
Ønsker dere alle en fin høstdag!

Kari - My home is my Castle sa...

Ja her kan vi feel the løøøvvv :)
Må bare si meg enig med Molly :))

Ha en fin dag og kooose deg.
Klem,Kari

Anemone sa...

Hei hei!
Så koselig blogg du har! Kjøkkenbordet ditt ser utrolig fint ut! Elsker de bordene med stoore kuler til ben... Lyst på sånt salongbord...
Det halvhøye skapet ditt i stuen ser så fint ut! Kjempekoselig :)
Kommer tilbake her til deg :)
Ha en fin dag!

Fjordheim sa...

Ja det kan vi virkelig.
Godt å være inne på sidene dine.
Jeg begynte å lese blogger mens jeg var sykemeldt.
Fant stor glede i det, og gjør jo det fortsatt.
Riktig god bedring med veslegutt. Godt å ha tv og film når en ikke er helt i form. Håper det hjelper så han slipper å bli så mye sjuk i vinter.
Ha en riktig god dag :)

storeflittig sa...

Feeling the love!! Så utrolig flott å lese at blogging kan være en positiv drivkraft i livet:) Litt kjærlighet til deg kommer herfra!!

familiens Johnsens hverdag sa...

Går det fortsatt bra hjemme? Blir veldig glad for og lese din blogg. Masse flott interiør stæsj.. samt andre koselig ting og lese:D Du er flink og jeg er glad for og ha deg som venninne:) Klem fra meg til deg

. sa...

Så fint Feel the love innlegg du har:))
Det ligger noe til deg i bloggen min.
ha en fin kveld
Gamlå

Living White sa...

Takk for det, jeg ble veldig fornøyd med krona på verket. Det skal bli prikken over ièn her i huset...Den blir garrantert lagt merke til både av naboene over sjøen og besøkende;)

Vestlykkja's kosekrok sa...

Koselig å lese bloggen din, må liksom innom en gang om dagen for å se hva for noe spennende du har lagt ut.. fant forresten bestikk som passer til de nye koppene dine http://shop.linneashage.no/group.asp?group=37.. ;-) Klem

Vestlykkja's kosekrok sa...

..men når jeg tenker over det har du nok sett de på denne siden selv...for lenge siden.. :-)

LoneK sa...

Hei igjen!
Ening med degg i at hus skriver godt ja.
Vil også henge meg på den med at det har blitt en helt annen og bedre hverdag etter at jeg ble kjent med dere her inne i blogglandia.

Det ligger foresten noe lite til deg inne hos meg!

Klæm

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Hi hi, jag husker då du började blogga jag ;) en flink bloggerska har du vart med fint få bloggtorker!

& visst kan bloggingen & alla fina kommentarer hjälpa en igenom noen knekker!

STOR KLEM

Vestlykkja's kosekrok sa...

takk for kommentarer :-)..og ja jeg la meg inn i stad...om jeg da gjorde det riktig.. så får vi se om jeg snart fpr meg noen flere bloggvenner .. ;-) pusler fortsatt med innflytting om dagen og det er mye jeg vil gjøre her...men må ta tiden til hjelp :-) Håper det er bra med lillegutt og hils de andre også.. Klem.

familiens Johnsens hverdag sa...

nei, ikke begynt og male enda.. dro ut i dag for og kjøpe maling. Men med to sure gutter på slep, så ble jeg enda surere:) Så får se om det blir noe handling imorra;)

Drømmen om en eplehage sa...

Så deilig å lese!

Bloggingen gjør virkelig noe med en.
Til h... med hele janteloven. Her koser vi oss og unner hverandre det beste av det livet kan by på. Unikt!

Håper lillebror blir mindre syk nå når han har fått ut mandlene. Det fortjener både han og dere nå. Masse god bedring!

Molly gratulerer med overstått... Du har ikke hatt bursdag du nå? Eller...

Uansett, ha en knall dag i morgen, jeg må køye for her er det underskudd på søvn, men jeg måtte bare se littepittegrann på noen blogger. Kremt...

Puss og suss!

Torilpia sa...

Hei!
Jeg kan godt kjenne meg igjen i det du skriver. Føler også at bloggingen gir meg mer energi og masse glede og inspirasjon til å forsøke nye ting og ha det fint rundt meg.
Så vi føler nok på den samme løøøøvvven vi :o)

Klem fra meg til deg!!

charm design sa...

Bloggingen skal være en positiv greie i en stresset hverdag.....Er helt enig med det du sriver.Man finner liksom sine like sinnede her inne.Familien har mang enn gang sagt at jeg ikke er helt riktig bevart når det gjelder interiør.Å det som er så fantastisk med med blogglandia er jo at det finnes mange sånne som meg...
Jeg synes absolutt mannen din skal tatovere green gate på brystet,tror det kan bli mange hygggelige stunder med deg ,mannen og koppene....

Anka sa...

Feel the love:) Fint innlegg. Å blogge syns jeg også bare er helt topp. Her opplever vi å få masse POSITIVE og HYGGLIGE kommentarer fra andre. Trives kjempe godt her. Samboeren min og jeg fant ut at det er en kjeeempe stor syklubb:-D
Ha en god dag

Villa Luftslottet sa...

Et ærlig og flott innlegg om feel the love:)
Jeg begynte også å blogge når jeg var sykemeldt, og det er en positiv og oppløftende "verden" med mange flotte damer:)
I CAN FEEL THE LØV:)
Ha en flotters dag i morgen:) Jeg reiser hjem med hurtigruten i morgen....jeg og alle pensjonistene..hehe;)

... 4 på toppen sa...

Takk for kommentaren på innlegget mitt om miniputts allergi. Du, den venninnen din, har hun en blogg eller noe? Tenkte kanskje hun hadde litt tips og råd i forbindelse med både egg og peanutt. Oppskrifter f.eks. på mat og kaker uten egg ... bare spør jeg altså ... tar i mot alle tips og vennlige ord med STOR takk.

Klem

janne - kathrine sa...

Heisann.

Så bra at mandeloperasjonen endelig er overstått da - får håpe det blir store forbedringer etter dette :-)

Vel, postkassen er kjøpt på Feinschmecker på Storsenteret. De hadde ikke den lille størrelsen inne, men det var IKKE noe problem å bestille for meg!
Hun jeg snakket med var så hyggelig som bare det, så det kan umulig å vært hun samme som du snakket med.
Det tok litt tid før den kom for de hadde akkurat sendt inn en betilling til Bruka da jeg var der.
Men pytt, da visste jeg i alle fall at den var på vei :-)

Ha en strålende fin helg!

*Hege*-mine små skatter sa...

Det ligger en liten utfordring til deg på bloggen min;)