torsdag 9. oktober 2008

En smule irritert..

Jaha det er jeg og det har jeg lov til å være også... selv om det bare er en filleting.. men jeg blir så irritert på ikea Furuset for de har ALDRI det jeg vil ha...sukk!!!

Hadde tenkt meg å ta med meg minsten en liten tur ut, men heldigvis kan man sjekke varebeholdning på ikeas hjemmeside... det er ikke nok at disse boksene ikke er inne men de har de ikke heller... det er ofte mye de ikke får inn på furuset imotsetning til de ander ikeane i landet... hmm... Why!? (har hørt noen rykter om at ikea furuset er for lite?)

Samme det, grunnet til disse boksene var for at jeg skulle bli litt mer systematisk... slik som hver gang jeg trenger teiprull så finner jeg det aldri... ha, da hadde dette vært noe, en for teipruller, en for strikker til gummibuksa osv... slike ting som jeg bare har i en skuff som jeg aldri finner igjen!!


Denne er inne, den er alternativ 2, men jeg vet ikke om jeg synes den er like kul, iforhold til prisen!?

Ikke nok med det, men det er kaos her for jeg finner ikke igjen noen av reimadressene til ungene fra ifjor... og jeg vet at jeg ikke kastet de, det gjør jeg aldri... når de ikke passer lenger resirkulerer jeg de til venner og kjente.. og det har jeg heller ikke gjort.. kjellern er kaos soverommet er kaos... men viser jeg bilde av det...*LOL* not....

Nei, nå blir det frisk luft på oss snart, venter på to stykk turkamerater her...

klem klem alle sammen...

24 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja det hender en får ånden over seg til å organisere litt. Irreterende når en ikke får tak i det en hadde tenkt, eller ikke finner det en vet en har.
Lykke til med begge deler.
Håper dere fikk en flott tur.
Her skiner sola innimellom. Men det er heldigvis opphold. Skal ut en tur jeg også snart. Men bare for å handle litt forskjellig.
Ha en fortsatt god dag :)

CosiFanTutta sa...

Hei, takk for besøk på bloggen min. Ja, det med lamper er ikke greit, for mye å velge mellom. Det er slett ikke alltid at IKEA på nett sin beholdning stemmer med beholdningen! Kjedelig det der, når du har planlagt innkjøp som du ikke får gjennomført! Håper alle blir enige om at det var en fin tur, hehe

Anita sa...

Sånn er det bare såååå her også!!! Men det hjelper desverre ikke med masse kjekke skuffer og hyller, for ting blir jo ikke lagt tilbake på sin plasse og da er vi jo like langt;O) Kjedelig å ikke finne dyre vinterdresser da, men de duker nok opp der du minst venter det! Vi fant ikke største sine vinter støvler når vi sjekket vinter tøy. Hvor de sto?? I sko tørkeren fra ifjor:o} På vaskerommet! Tørkeren stod ikke på altså *ler*! Håper du har hatt en fin tur ut! Nå skal jeg på jobb!

tractor loader sa...

yeah! its much better,

Huset i skogen sa...

Ja ikke greit det der! Her er det også kaos når det gjelder yttertøy som votter, luer og dresser. Ungene har fått hver sin skuff, men hva hjelper det når det aldri havner i rett skuff? Så trøst deg med at vi er flere som hadde behøvd litt kaoskontroll hihi...

Huset i skogen sa...

Forresten...er det flere som har opplevd å fått kommentarer fra reklamesider? Ser du har fått en (tractor loader), og jeg har også en fra en pokerside! Irriterende!!!

LISBETH---<-@ sa...

Jeg og... ergere meg når Ikea ikke har det jeg er ute etter. Nå står det en fin lampe i kataogen men tror du min Ikea har tatt den inn, niks! Håpet mitt er at når de får byget nytt Ikeabygg her i Bergen at vareutvalget blir bedre, nå er det rimelig platt, elendig utvalg.

Ser noen klager på uønskete reklame kommentarer... lurt med den "irriterende" koden som man må taste ved kommentering...den hjelper !... det er derfor koden er der i utgangspunktet for å forhindre virusspredning .......
Klem

Anna-Lena sa...

Du får komma till oss på Sleipenden vettu! Har säkert allt! Jäääättestort! ;)

Evami sa...

Var på *Ikea lørdag vi,og skulle kjpe ny seng til størstemann,hadde ikke vært så lure at vi sjekka nettet først.. Og det bare gapte i hyllene,ingen seng igjen....

Så takk for godt tips,nå skal jeg sjekke om senga har kommet inn:)

Ha en flott dag:) Klem Eva

Torilpia sa...

Heia .. kjenner igjen irritasjonen, men her ifht Ikea på Leangen. Fant ikke det jeg skulle ha jeg heller. Samtidig driver de å gjør om på lager-reolene slik at "vi må da forstå" at varer som er merket med reol 13 plass 3 - er i reol 13 plass 13 .... er vi dum eller??? grrrr....
Ellers er alt flott idag - sol, stillhet (enn så lenge) og tid til å gjøre litt andre ting og tang.

Ha en fin dag - klem!!! :o)

moa sa...

om det er noe trøst...ikea furuset har heller ALDRI det jeg skal ha eller...
sånn er det visst bare!!
..må bare si at du er raus på kommentarer,1000 takk, ble helt rørt jeg:0)
og bokstaver(har et par selv) de er faktisk ofte finest,når de står alene, og ikke sammen:0)
..ha en fin ettermiddag,klem Moa

MOLLY sa...

Jepp...jeg er begynt å rydde i rotet og livet mitt, så nå skal det bli andre boller...hehe;) Men trenger litt plass først, så jeg har begynt å hive...hehe:)
Ha en strålende dag videre:)

Frøken Englefjes sa...

Skjønner godt hva du mener! Det samme gjelder Ikea i bergen. de har alri inne det jeg vil ha, rett og slett fordi de ikke har tenkt å ta det inn.

Men da vi flyttet inn i ny leilighet for litt over et år siden, ja det var da det toppet seg! Da påsto de at Bondeserien i hvit ikke skulle produseres lenger, noe som var utrolig kjipt fordi vi skulle bygge på en modul vi allerede hadde...

vips så var mamma innom i Oslo og der hadde de sannelig bonde i hvit og de hadde hvertfall ikke hørt om at den skulle gå ut av produksjon!

makan altså, sånt gjør meg ganske irritert...det er jo stor forskjell på å gå av produskjon og å ikke ta inn i sortementet i Bergen eller?

Husmora sa...

Æ, jeg hater Ikea på Furuseth. ALLTID utsolgt, enda det står på nettet at de har før jeg reiser.
Gud så mange bomturer jeg har tatt dit!!!!
De hvite boksene var jo skikkelig fine da.

Aina sa...

Slikt er skikkelig irriterende, rart at det alltid er de samme butikkene som mangler det en skal ha.
Boksene er kjekke da, håper du får tak i de til slutt. Driver å organiserer rot jeg også, prøver å lage system i huset...ikke lett *sukk*

Håper du får en fin helg!
Klem fra Aina.

henrieta sa...

Kjenner meg igjen i kaoset.....MEN i dag har eg faktisk rydda!!! Skulle vaske, men enda med å rydda bokhyller i stova(No ligg ikkje bøkene lagvis lenger:-) ), og ikkje minst garderobeskapet i gangen. Føles så deilig. Gjennoppdaga litt vinterklær til ungane, og fått rydda vekk alt som var blitt forlite. No er det berre resten igjen.......Vaskekjellaren er eit katastrofeområde. Kanskje det blir den i morgon???

Håpa de hadde ein flott tur:-)

Støv på hjernen. sa...

Heidu, det er mest praktisk med den med de fleste skuffene i, tenk så fin den blir når du maler den oxo kan du dekorere skuffene... det blir så fint da. En skuff til hver ting, ellers blir det for store rom og da blir det bare masse rot igjen... Du og du så mange som kommenterer dine innlegg, så gøy...

. sa...

leeeeeer jeg for jeg kjenner meg sånn igjen.
Men sånn er det bare med den saken som moren i " Blåfjell" sa!!
Uff, men det er vel ikke noe mer irriterende enn å ikke få de varene en vil ha der å da!! Føler med deg jeg
"Fru Fjeldhammer`s kaos".
klem fra Gamlå som skal til IKEA på lørdag. Tror jeg blir gal hvis jeg ikke får det jeg har planlagt å ha!!

Daisys home sa...

Takker så masse for besøk på siden min.Den veggsjablongen min,har jeg bestilt på LANDSTIL sin nettbutikk.så har jeg brukt vanlig vannfast sort maling,for å få fram teksten.Men den går ikke å bruke flere ganger,synd da den koster rundt femhundre!så kjempefin blogg du har,jeg LINKER deg,håper d er ok.

fru Pink sa...

Heihei!
Enig! Var der i går og skulle ha hyller og noen nye, fine hylleknekter de har fått inn. Men niks og nada, og nesten (bare nesten) tomhendt hjem..
Men nå tror jeg de skal bygge nytt? et annet sted i Groruddalen tror jeg. Blir spennende, Slependen er jo så fin!

Hespe sa...

Ja, ikke sant - sneisen hylle??

Ikea på Furuseth er ganske enkelt helt håpløs for tiden! Sist jeg var der, fikk jeg med meg alt annet en det jeg skulle - utsolgt!!

Ha en superflott kommende helg!

Klemmer :o)

Alex sa...

Tusen takk for koslig kommentar :)

Utrolig hyggelig at du mener det. Det varmer MASSE !!
Skal kommen innom å lese gjennom en annen dag 1!

Klem

mali-mo sa...

Halloen snuppa! Send meg adressen din så skal jeg skaffe deg en sånn nr 1 hvis du vil? har kjøpt sånn selv her på IKEA Bergen. No problem;) Fikser det over helgen jeg. Send meg en mail hvis du vil: infryd@hotmail.com. Er ikke noe bry altså, jeg er på IKEA rett som det er og skal ut der i beg av neste uke anyway ;)

Her er klokken mye og jeg skulle vært i seng forlengst, men sitter og hører på regnet isteden;) Vi har jo flyttet opp i andre etasje med alt vårt pikkpakk, mens rot, kaos, snekkere, rørleggere og glavaruller har inntatt første etasje ;) Hehe, så sånn sett går det strååålende du, takk som spør ;)

Nei. oppussing, eller for vår del er det jo en renovering mer enn en oppussing da, men det tar nå på da etterhvert ;) Skal bli godt når det blir litt mer på stell!

Har eksamen om to uker (videreutdanning utenom jobben) og da er det bare to til før jeg er ferdig (forhåpentlig da) til jul, så det skal bli godt ;) Er en smule hektisk her for tiden, og det er ikke bra for da bare ender jeg opp med å få ingenting gjort hehe ;) men det går seg nok til.

Dumt du ikke bor i Bergen da!!!!!

charm design sa...

Jeg har sett det der med rollen på NIB,nei jeg hvet ikke hvorfor den ikke oppdaterer siste innlegg.jeg kan jo sende en mail til flittig lisene å spørre om de hvet.Ha en super fin helg.Jeg og minste snuppa reiser av sted til Trysil i dag på jente tur.Vi gleder oss til turer med pølser, kvikk lunsj og kakao i sekken.